تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در این پست شما عزیزان را با ۱۰ کلت کمری معروف دنیا , معرفی انواع اسلحه کلت,زیباترین اسلحه های کمری دنیا, بهترین کلت های کمری سال ۲۰۱۷, قدرتمندترین اسلحه کمری جهان,۱۰ کلت برتر جهان, بهترین کلت کمری, بهترین کلت کمری جهان آشنا خواهیم کرد.

 

کلت اتوماتیک اتریشی Glock 19


برچسب‌ها: تازه های خبر
ادامه مطلب
[ دو شنبه 25 بهمن 1395 ] [ 22:7 ] [ رضا ]

ریادار حبیب الله سیاری  فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره ساخت مناطق و پایگاه‌های جدید نیروی دریایی ارتش گفت: از زمانی که قرار شد ما در منطقه سواحل مکران استقرار پیدا کنیم ساخت دو منطقه و سه پایگاه دریایی جدید در دستور کار نیروی دریایی ارتش قرارگرفت.

وی افزود: بر همین اساس کار ساخت مناطق دریایی ولایت جاسک و نبوت در کنارک و پایگاه دریایی پسابندر به اتمام رسیده و در حال ساخت بقیه این پرو‌ژه‌ها هستیم.

حتما بخوانید:  کاوشگر خلیج فارس نیمه اول شهریور به آب می افتد

فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره ساخت ناوهای جدید این نیرو نیز اظهار داشت: در این رابطه، پروژه ساخت ناوهای نداجا براساس برنامه‌ریزی در کارخانجات نداجا در حال انجام است.

امیر سیاری در نشست خبری آذرماه امسال از احداث دو منطقه و سه پایگاه دریایی جدید در سواحل مکران خبرداده بود.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ دو شنبه 25 بهمن 1395 ] [ 22:5 ] [ رضا ]

به گزارش میلیتاری نیوز، دریادار حبیب‌الله سیاری  فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در اولین گردهمایی شورای مدیران ارشد ارگان های دریایی گفت: امروز مهمترین مساله ای که نیروی دریایی ارتش در دست دارد تامین امنیت در خلیج عدن، دریای سرخ و تنگه باب المندب است.

سیاری در این گردهمایی گفت: ما تا کنون ۳۸۵۰ فروند کشتی تجاری و نفتکش ایرانی و ۲۵ کشتی خارجی را در باب المندب و خلیج عدن اسکورت کرده‌ایم.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ دو شنبه 25 بهمن 1395 ] [ 22:3 ] [ رضا ]

افسران - پوستر فاطمیه


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ دو شنبه 25 بهمن 1395 ] [ 22:2 ] [ رضا ]

افسران - کاش بودی عباس ....


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ دو شنبه 25 بهمن 1395 ] [ 22:1 ] [ رضا ]

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ناوگروه سی‌ام نیروی دریایی ارتش روز گذشته در سواحل ما بین کشورهای عمان و یمن با ۹ فروند از قایق‌های دزدان دریایی که قصد ربایش یک فروند کشتی نفت کش ایرانی را داشتند درگیر شد و این نفت کش را نجات داد.

امیردریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این خبر به تشریح ماموریت این ناوگروه پرداخت و اظهار داشت: ناوگروه سی‌ام نیروی دریایی ارتش شامل ناوشکن الوند و ناو بوشهر که از اول اردیبهشت ۱۳۹۳ برای انجام چند مأموریت به شمال اقیانوس هند اعزام شده‌اند، در بندرسلاله عمان پهلو گرفتند.

وی در ادامه، ماموریت این ناوگروه را ایجاد امنیت برای کشتی‌های تجاری و نفت کش عنوان کرد و گفت: ماموریت ناوگروه سی‌ام نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال اقیانوس هند، ایجاد امنیت برای کشتی‌های تجاری و نفت کش در خلیج عدن، تنگه باب المندب و دریای سرخ در مواجهه با دزدان دریایی است.

 


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ دو شنبه 25 بهمن 1395 ] [ 22:0 ] [ رضا ]

افسران - تصویر فرزند و نوه های حضرت آقا


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ دو شنبه 25 بهمن 1395 ] [ 21:59 ] [ رضا ]

 

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی راهبردی ارتش، امیر دریادار دوم رضا عباسی فرمانده منطقه دوم دریایی نداجا گفت: این هواپیمای بدون سرنشین از نوع "مدل دست ساز آموزشی" بوده که به علت خاموش شدن موتور از کنترل خارج و پس از برخورد با کابل برق منجر به آتش سوزی شده است.وی افزود: خوشبختانه این سانحه هیچ خسارت جانی نداشته است.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ دو شنبه 25 بهمن 1395 ] [ 21:58 ] [ رضا ]

به گزارش میلیتاری نیوز، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش درخصوص مشکل به وجود آمده برای یکی از یگان های ناوگروه ۴۴ نداجا در ماموریت آب‌های آزاد اظهار داشت: این یک امر طبیعی است که ممکن است برای هر وسیله‌ای مشکلی پیش بیاید؛ آن هم وسایلی که مبتنی بر فناوری‌های پیشرفته هستند.

سیاری افزود: پیشرفته‌ترین ناوهای کشورهای بزرگ هم گاهی دچار مشکل فنی می‌شوند و یا با هم برخورد می‌کنند که ما نمونه‌های آن را در همین منطقه خودمان دیده‌ایم.

 


برچسب‌ها: آفریقای جنوبی اخبار دفاعی اخبار دفاعی ایران اخبار روز نظامی اخبار نظامی ایران اخبار نظامی کشور بوشهر مشکل ناو نداجاتازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 23 بهمن 1395 ] [ 14:12 ] [ رضا ]

ساخت گلوله هایی که می توانند تغییر مسیر دهند

 

ساخت گلوله هایی که می توانند تغییر مسیر دهند

  

مهمات ویژه انجام ماموریت های با دقت بالا (EXACTO) گلوله هایی هستند که می توانند در حین حرکت مسیر خود را تغییر دهند و از این طریق یا حرکات هدف را اصلاح کرده یا دیگر فاکتورهایی که باعث خارج شدن گلوله از مسیر شده اند را تغییر دهند.


برچسب‌ها: تغییر جهت حرکت تغییر مسیر گلوله گلوله های الکتریکی گلوله های پروژه ی دارپا گلوله های پیشرفته گلوله های هوشمند گلوله هایی که تغییر مسیر می دهندتازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 23 بهمن 1395 ] [ 14:9 ] [ رضا ]

sr-25 اسنایپر

 

در این قسمت قصد داریم تا شما را با لیست ۱۰ گانه ای از مرگبار ترین اسلحه های تک تیرانداز از گذشته تا به امروز آشنا کنیم .


برچسب‌ها: Rifle اسلحه تک تیرانداز اسنایپ بهترین اسلحه بهترین اسنایپر بهترین تک تیراندازها تک تیرانداز قوی قوی ترین اسلحه قوی ترین تک تیر انداز کشنده مرگبار تازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 23 بهمن 1395 ] [ 14:8 ] [ رضا ]

کدام رادار ایران پهپاد آمریکایی RQ-170 را شناسایی کرد!

 

کدام رادار ایران پهپاد آمریکایی RQ-170 را شناسایی کرد!

یکی از جدیدترین رادارهای اضافه شده به سازمان رزمی دفاع هوایی کشور رادار ” Vostok ” ساخت کشور بلاروس راداری بود که توانست پهپاد آمریکایی RQ-170 را شناسایی کند. این رادار برای اولین بار در سال 2007 میلادی ساخته شده و به نوعی یکی از جدیدترین محصولات در حوزه راداری در جهان به شمار می آید.

این رادار می تواند در شرایط جنگ الکترونیک نیز به فعالیت خود ادامه بده و بر اساس اعلام سازنده خود می تواند هدفی به مانند پرنده پنهانکار اف 117 با سطح مقطع راداری در حدود 0.5 متر مربع را در شرایط بدون امواج جنگ الکترونیک در فاصله 350 کیلومتری و در شرایط وجود امواج جنگ الکترونیک در فاصله 40 کیلومتری را شناسایی کند.

” Vostok ” می تواند به طور همزمان 120 هدف هوایی مختلف را کشف و رهگیری کند. از دیگر خصوصیتهای این رادار جدید قابلیت اتنقال به مکان های جدید که نوعی یک مزیت بالا برای آن به حساب می آید بحث زمان کم مورد نیاز برای استقرار و یا مهیا شدن آن برای حرکت است.


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 23 بهمن 1395 ] [ 14:7 ] [ رضا ]

به گزارش سرویس دفاع و امنیت میلیتاری نیوز، در هفته های اخیر بحث کامل کردن تحویل سامانه دفاع هوایی اس ۳۰۰ در رسانه های گروهی مطرح شده و از طرفی خبر مربوط به تحویل اولین سری از موشک های این سیستم دفاعی به کشور نیز منتشر شد. بر اساس اعلام رسانه ای در نهایت مشخص شد که مدل وارد شده به جمهوری اسلامی ایران از گونه S_300PMU2 بوده است که بر اساس اطلاعات موجود حدود ۲۰۰ کیلومتر برد دارد.

 
ماجرای سفارش و تحویل سامانه اس ۳۰۰ از ابتدا تا به امروز شاید در حدود ۱ دهه به طول انجامیده و همواره یکی از موارد بحث در روابط بین روسیه و ایران و همچنین روابط روسیه با آمریکا بوده است.
 
در جریان دیدار روز گذشته فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای با فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران ایشان به نکات مهمی درباره این سامانه و خرید آن اشاره کردند. ایشان فرمودند: “سامانه اس۳۰۰ ابزاری دفاعی است نه تهاجمی، اما آمریکایی‌ها تمام تلاش خود را کردند که جمهوری اسلامی از این امکان برخوردار نشود.
 
 
شاهکار نمادین متخصصان دفاعی ایران در استقرار اس 300/ از تهران تا خنداب تحت پوشش «پرنده بزرگ» +عکس

برچسب‌ها: اس 300 پوشش خنداب رادار فردو موشکتازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 23 بهمن 1395 ] [ 14:6 ] [ رضا ]
[ شنبه 23 بهمن 1395 ] [ 14:3 ] [ رضا ]

«لوان دژاگاریان» سفیر روسیه در ایران در مصاحبه با خبرگزاری «تاس» تصریح کرد که نیروهای هوایی روسیه در صورتیکه مسکو و تهران ضرورت احساس کنند، از زیرساخت نظامی ایران برای عملیات‌های خود علیه تروریست‌ها در سوریه استفاده خواهند کرد.

این دیپلمات روس ادامه داد: «اگر رهبری هر دو کشور، استفاده از زیرساخت نظامی ایران برای مبارزه با تروریسم در سوریه یا مکان‌های دیگر را ضروری بدانند، چنین اقداماتی انجام خواهد گرفت».

 


برچسب‌ها: تازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 23 بهمن 1395 ] [ 14:2 ] [ رضا ]

 

در این پست بررسی می کنیم اطلاعات و شایعات در مورد تانک جدید ایران با نام کرار,که واقعا آن طور که بیان شده هم سطح یا پیشرفته تر از تانک تی ۹۰ روسی است!

درواقع تانک کرار یا ویژگی های اعلام شده دروغ است یا واقعیت؟


برچسب‌ها: تازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 23 بهمن 1395 ] [ 14:0 ] [ رضا ]

قابلیت‌های جدید نظامی ایران را تنها تعداد انگشت شماری از کشورهای جهان دارند/ ایران بازیگر مسلط منطقه باقی خواهد ماند

اندیشکده «امریکن اینتر پرایز» در تحلیلی پیرامون آخرین تحولات سوریه و مواضع ایران نوشت: دامنه عملیات رزمی ایران در سوریه نشان می‌دهد که این کشور بازیگر مسلط  منطقه باقی خواهد ماند و این صرف نظر از هرگونه تغییر رسمی در مواضع روسیه نسبت به حضور ایران در فعل و انفعال‌های سوریه است.

به نوشته این اندیشکده، روسیه اجرای عملیات زمینی در سوریه را به ایران واگذار کرده و خواهان جایگزین شدن نیروهای خود  با نیروهای ایرانی نیست.

 

بر این اساس، نقطه بسیار مهم این مسئله این است که برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی سران این کشور تصمیم گرفته‌اند به توسعه نیروهای متعارف خود که می‌تواند چالشی علیه دیگر ارتش های کلاسیک منطقه باشد،تمرکز نمایند. این توازن قوا در منطقه ممکن است برای همیشه با این تصمیم تغییر یابد.


برچسب‌ها: تازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 23 بهمن 1395 ] [ 13:58 ] [ رضا ]

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowObjectPicture.aspx?ObjectType=NEWS&ObjectID=a8f96f95-fcd0-476c-a02d-93da52c8059d

 

امیر پوردستان در مراسم تجلیل از حماسه سازان پدافند:

انقلاب اسلامی در مرزهای خود باقی نمی‌ماند

امیر سرتیپ پوردستان،جانشین فرمانده کل ارتش گفت: انقلاب اسلامی برای امریکایی ها یک شوک ژئوپلیتیک بود و خیلی تلاش کردند به پیروزی نرسد.


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 23 بهمن 1395 ] [ 13:56 ] [ رضا ]

 

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، همزمان با فرارسیدن سی هشتمین سالگرد پیروزی

شکوهمند انقلاب اسلامی ایران جشن بزرگ انقلاب در یکان های مختلف ارتش در سراسر کشور و همچنین مساجد و حسینیه کوی های سازمانی ارتش برگزار شد.
گفتنی است در پایان این مراسم که بویژه در دانشگاه ها و مراکز آموزشی با شور و حال خاصی همراه بود از خانواده های شهدا، آزادگان و ایثارگران تجلیل شد.

برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 23 بهمن 1395 ] [ 13:54 ] [ رضا ]

افسران - دور ترین مردم از موفقیت...

 

 


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 23 بهمن 1395 ] [ 13:53 ] [ رضا ]

 

 سرهنگ «ابوالقاسم حسن آبادی» مداح اهل بیت(ع) و مجری توانمند ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر پنجشنبه به دلیل عارضه قلبی درگذشت.
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ ابوالقاسم حسن آبادی مجری نماز جمعه تهران و ارتش جمهوری اسلامی ایران که در طول حیات پر خیر و برکتش با حضور  در مراسم مذهبی و ذکر اهل بیت (ع) خدمات ارزشمندی را در جهت ترویج معارف دینی داشت عصر پنجشنبه 21 بهمن ماه دار فانی را وداع گفت.
گفتنی است، مراسم تشییع و وداع با پیکر آن عزیز ساعت 13:30 امروز شنبه(23/11/95 ) همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) از مقابل دانشگاه فارابی تهران برگزار و سپس جهت خاکسپاری به زادگاهش در سبزوار منتقل خواهد شد.
مرحوم ابوالقاسم حسن آبادی افسر متدین ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجرای برنامه های مذهبی و فرهنگی از جمله برگزاری باشکوه مراسم برائت از مشرکین در مناسک حج، قرائت دعای عرفه، مراسم رژه نیروهای مسلح و ارتش ، یادوارهای شهدا و ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)حضوری فعال داشت.
روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با صدور پیامی در گذشت نا بهنگام شعار گوی ولایتمدار ارتش را که با صوت آسمانی خود چهره ای ماندگار در اذهان مردم قدرشناس ایران اسلامی و آحاد کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران برجای گذاشت، تسلیت گفته و ضمن آرزوی غفران الهی آن عزیز سفر کرده برای بازماندگان آن مرحوم بویژه خانواده محترم مصاب و همکاران صبر جزیل مسئلت دارد.


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 23 بهمن 1395 ] [ 13:53 ] [ رضا ]

  اخبار علمی ,خبرهای  علمی ,فضانوردان

 

مطالعه جدید محققان نشان می دهد مغز فضانوردان در طول حضور در فضا تغییر شکل می دهد.

به گزارش مهر، اسکن مغز فضانوردان قبل و بعد از اعزام به فضا نشان می دهد مغز آنها در طول ماموریت های فضای فشرده و منبسط می شود.به گفته محققان دانشگاه میشیگان، این یافته ها می تواند منجر به شناسایی شیوه های جدید درمان مشکلات سلامت که بر عملکرد مغز تاثیر می گذارند شود.این مطالعه شامل ۱۲ فضانورد بود که دو هفته را در فضا گذرانده بودند و ۱۴ نفر دیگر که ۶ ماه در ایستگاه بین المللی فضایی حضور داشتند.MRI از مغز این فضانوردان نشان داد که همه آنها با افزایش و کاهش ماده خاکستری بخش های مختلف مغزشان روبرو بودند. هرچقدر طول مدت بودن در فضا طولانی تر بود، تغییرات در مغز بیشتر بود.ریچل سیدلر، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «ما دریافتیم مناطق وسیعی از حجم ماده خاکستری کاهش می یابد که با توزیع مجدد مایع نخاعی در فضا مرتبط است. از آنجائیکه نیروی جاذبه در فضا وجود ندارد تا مایعات در بدن به سمت پایین کشیده شوند، از اینرو به اصطلاح صورتی پف آلود در فضا ایجاد می شود. همین حالت منجر به تغییر موقعیت مغز یا فشردگی آن می شود.»


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 23 بهمن 1395 ] [ 13:52 ] [ رضا ]

 

 فرمانده نیروی هوایی گفت: لغو روادید و عدم پذیرش اتباع 7 کشور مسلمان جهان در کنار استثنا کردن متهمان ردیف اول حملات ساختگی 11 سپتامبر حاکی از عمق کینه توزی و غیر قابل اعتماد  بودن زمام داران این کشور است.به گزارش روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسمی که به مناسبت روز نیروی هوایی در ستاد نهاجا و با حضور وابستگان نظامی کشورهای خارجی برگزار شد، گفت: تحولات سیاسی اخیر ایالات متحده نگرانی های جهانی را در خصوص سرعت گرفتن خشونت و نژادپرستی سازمان یافته از خاستگاه عمده ناامنی های جهان یعنی آمریکا افزایش داده است.وی افزود: کارنامه دولت گذشته ایالات متحده نیز روشن تر از دولت فعلی آن نیست و سوابق بدعهدی های ایالات متحده در اجرای برجام و اعمال تحریم های جدید به بهانه دستاوردهای موشکی، پرهیز رئیس جمهور سابق این کشور از وتوی طرح تمدید قانون تحریم ایران (ISA) و موارد متعدد دیگر از جمله مصادیق عهد شکنی و دشمنی آمریکائی ها است که پشت ژست مردم فریبانه دموکراسی و ابرقدرتی جهان نمایان شده است.


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 23 بهمن 1395 ] [ 13:52 ] [ رضا ]

 حضرت داود(ع),داود(ع),داود پیامبر,پیامبری حضرت داوود,کتاب حضرت داود

حضرت داود (ع) یکی از پیامبران بنی اسراییل است که در بیت اللحم متولد شده است

 

حضرت داود (ع) یکی از پیامبران بنی اسراییل است که در بیت اللحم متولد شده و در ابتدای جوانی شبانی کرده و به خاطر شجاعت، دانایی و صدای خوبی که داشت شهرت یافت.
زیبایی، معجزه صحبت کردن با حیوانات، داشتن مهارت در اومور حکومتی، صدای خوش و …از جمله توانمندی هایی است که پروردگار الهی در کنار هدایت الهی و رستگاری بندگان به پیامبران خود از حضرت آدم (ع) تا حضرت خاتم(ص) توفیق داده است.


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 23 بهمن 1395 ] [ 13:51 ] [ رضا ]

افسران - مردم از روی منطق در مقابل آمریکا


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 23 بهمن 1395 ] [ 13:50 ] [ رضا ]

این حرکت نیروی هوایی آن روز، یک ستاره‌ی راهنما است برای کلّ کسانی که در این مجموعه هستند و در آینده خواهند بود. الحمدلله نیروی هوایی بعد از آن حادثه هم نشان داد که در خطّ مستقیم و خوبی حرکت میکند؛ حقّاً و انصافاً این‌جور است

عبرت‌های انقلاب اسلامی از نگاه مقام معظم رهبری چیست؟


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 23 بهمن 1395 ] [ 13:50 ] [ رضا ]

با توجه به اینکه نصب بالک در سر جنگی موشک‌ها پیش از این روی موشک‌های مشهوری چون فاتح 110 و عماد تجربه شده بود، طراحی و تولید راکت هدایت‌شونده با کلاهک خاص، کاملا در دسترس متخصصان ایرانی بوده است.

انقلاب توپخانه‌ای نیروهای مسلح با نسل جدید «فجر 5»/ نصب کلاهک خاص روی راکت هدایت‌شونده ایرانی +تصاویر


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 23 بهمن 1395 ] [ 13:49 ] [ رضا ]

افسران - اعتراف کدخدا ....


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 23 بهمن 1395 ] [ 13:49 ] [ رضا ]

 

فرماندهان و جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش با رهبر انقلاب دیدار کردند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همزمان با نوزدهم بهمن ماه سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی (ره) و روز نیروی هوایی، جمعی از فرماندهان، افسران، خلبانان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) صبح امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ایشان در این دیدار فرمودند: رئیس‌جمهور جدید آمریکا می‌گوید باید از اوباما متشکر باشید! چرا؟ متشکر باشیم به‌خاطر داعش و آتش در عراق و سوریه و حمایت علنی از فتنه‌ی ۸۸؟ او بود که تحریم‌های فلج‌کننده برای ملت ایران آورد؛ البته به خواستش نرسید و هیچ دشمنی نمی‌تواند ملت ایران را فلج کند، [ترامپ] می‌گوید از من بترسید! نه؛ مردم پاسخ این حرف‌ها را در ۲۲ بهمن خواهند داد و نشان می‌دهند ملت ایران چه موضعی در برابر تهدید می‌گیرد.


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 23 بهمن 1395 ] [ 13:47 ] [ رضا ]

بازتاب بیانات مقام معظم رهبری در رسانه‌های خارجی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شبکه‌ها و رسانه‌های خارجی، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را بازتاب دادند. 

خبرگزاری رویترز نوشت آیت‌الله خامنه‌ای روز سه شنبه در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، اعلام کرد هیچ دشمنی نمی‌تواند ملت ایران را از پا در بیاورد و فلج کند. 
رویترز در ادامه نوشت: آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر معظم ایران، روز سه شنبه ضمن رد هشدارهای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، به تهران برای توقف آزمایش‌های موشکی ایران،‌ از ملت این کشور خواست با شرکت گسترده در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روز جمعه، پاسخ تهدیدات ترامپ را بدهد. 

برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 23 بهمن 1395 ] [ 13:46 ] [ رضا ]

افسران - #همه_می_آییم

#رهبرمعظم انقلاب : مردم پاسخ آمریکا را در 22 بهمن خواهند داد


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 23 بهمن 1395 ] [ 13:45 ] [ رضا ]

 

«مهدی سنایی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه در گفتگو با هفته نامه «آرگومنتی ای فاکتی» با بیان اینکه هیچ گفتگویی درمورد اس -۴۰۰ انجام نگرفته است، اعلام کرد: ایران علاقمند به ادامه همکاریهای نظامی با روسیه است.

سنایی در گفتگو با پرمخاطب ترین نشریه روسیه بنابر آمار رسمی، تحویل سامانه اس ۳۰۰ در سال ۲۰۱۵ را گامی بزرگ در روابط ایران و روسیه برشمرد و گفت: هیچ گفتگویی درباره اس -۴۰۰ انجام نگرفته است. اما ایران علاقمند به ادامه همکاریهای نظامی با روسیه و حتی توسعه آن است، حتی امیدوار به همکاری در عرصه هایی هستیم که نیاز به توافق با شورای امنیت سازمان ملل و اجازه آن دارد.

 وی در ادامه یادآور شد: در  تصمیمات برنامه هسته ای، ممنوعیتی برای فروش به ایران (انواع مختلف تسلیحات) وجود ندارد، در آنجا گفته می شود که باید مجوز دریافت کرد، بنابراین امیدواریم که همکاری بین ساختارهای مربوطه ایران و روسیه تا چنان سطحی ارتقا پیدا کند که طرفین بتوانند در خصوص خرید حجم های زیاد( از طرف ایران ) به توافق برسند. طرفین پس از دستیابی به توافق به شورای امنیت سازمان ملل رجوع خواهند کرد.

سفیر ایران در روسیه در بخشی دیگر از این گفتگو با یادآوری اینکه ایران و روسیه درمورد سوریه همکاری راهبردی دارند، تصریح کرد: به همین دلیل در این خصوص بین ایران و روسیه مشاوره های مکرری در سطوح مختلف انجام می گیرد.


برچسب‌ها: تازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 16 بهمن 1395 ] [ 22:9 ] [ رضا ]

 

 

                                      فرمانده ناو آمریکایی "یو‌اس‌اس ماهان" اذعان کرد توان واکنش دریایی ایران موجب نگرانی است.

 


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 16 بهمن 1395 ] [ 22:7 ] [ رضا ]

وزیر دفاع آزمایش اخیر موشک بالستیک را تاکید کرد

سردار حسین  دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه نشست هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به روز ملی فناوری فضایی گفت: امروز دو دستاورد در این حوزه از سوی رئیس جمهور رونمایی شد.وزیر دفاع با اشاره به اظهارنظرهای رسانه‌های خارجی در رابطه با تست‌های موشکی ایران گفت: فعالیت موشکی ما هیچ مغایرتی با برجام و قطعنامه 2231 ندارد و همگی در ادامه برنامه‌های جاری‌مان بوده است.وی افزود: برنامه‌های خود را در تولید اقلام دفاعی برای دفاع از اهداف و منافع ملی‌مان آنگونه که برنامه‌ریزی کرده‌ایم اجرا می‌کنیم، هیچ اراده‌ای نمی‌تواند برنامه ما را تحت تأثیر قرار دهد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ شنبه 16 بهمن 1395 ] [ 22:4 ] [ رضا ]

افسران - نظر امام خمینی درباره قطع رابطه با آمریکا


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ شنبه 16 بهمن 1395 ] [ 22:3 ] [ رضا ]

 

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران از امدادرسانی نیروهای ارتش به حادثه دیدگان بهمن در محورهای هراز و فیروزکوه خبرداد. 
امیر سرتیپ دوم شاهین تقی‌خانی سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره سقوط بهمن در جاده هراز و فیروزکوه با بیان اینکه از ساعت 23 دیشب به محض اطلاع از حادثه مجموعه ارتش وارد عمل شد، اظهارداشت: در واقع مشکلی در دو محور فیروزکوه و هراز اتفاق افتاده بود که بلافاصله 5 دستگاه کامیون کرایس، مجهز به لیوینچ‌های بسیار قوی یا کشنده‌هایی که می‌توانند خودروهایی را که از جاده‌ منحرف شدند و یاد در دره سقوط کردند را از دره بیرون بکشند اعزام شدند.
وی افزود: نیروهای امداد ارتش در جاده هراز و در محدوده امام زاده هاشم نیز 6 خودرو را تا این لحظه از حادثه نجات دادند و تلاش می‌کنند تا چند خودرو باقیمانده دیگر را با کمک این ادوات سنگین از زیر برف وکولاک خارج کنند و خوشبختانه نیروهای ارتش توانستند 5 نفر را هم نجات دهند.
 امیر سرتیپ دوم شاهین تقی‌خانی گفت: فرمانده گردان، آمبولانس‌ها  و وسایل مورد نیاز حادثه دیدگان اعم از پتو و وسایل خوراکی را به محور هراز اعزام کرده اند.
سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی اضافه کرد: چند دستگاه آمبولانس نیز در محور فیروزکوه مستقر کردیم و دو دستگاه خودرو کرایس به همراه پتو و آمبولانس و لوازم گرمایشی، لباس به همراه خودرو حامل این امکانات نیز عازم این مناطق شدند.
وی با بیان اینکه 15 نفر از تکاوران و سربازان ارتش توانسته‌اند 15 خودروی منحرف شده از جاده‌ را مجددا به جاده هدایت کنند، تصریح کرد: همچنین جاده مسدود شده یک روستا در محدوده گیلاوند و فیروکوه نیز بازگشایی شد. 
سخنگوی ارتش خاطرنشان کرد: کمک‌رسانی نیروهای ارتش همچنان در این محورها برای حادثه دیدگان ادامه دارد و یگان‌های ما از تیپ 123 نیروی زمینی تا زمانی که مردم عزیز به کمک نیاز دارند خواهد یافت.


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 16 بهمن 1395 ] [ 22:2 ] [ رضا ]

افسران - گل نرگس بیا آقاجان


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ شنبه 16 بهمن 1395 ] [ 22:1 ] [ رضا ]

 

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» در گزارشی پیرامون دریافت اولین جنگنده‌های «اف-۳۵» ساخت آمریکا به مقصد نیروی هوایی رژیم صهیونیستی نوشت: نیروی هوایی اسرائیل به سرعت از جنگنده‌های اف-۳۵ به عنوان پرنده‌های رادارگریز در عملیات روزانه بهره می‌جوید.

به گفته ژنرال «طال کلمان» رییس ستاد مشترک ارتش اسرائیل ، این هواپیماها تا قبل از دسامبر سال ۲۰۱۷ دریافت و عملیاتی خواهند شد. بدین مفهوم که بین زمان دریافت و آغاز ماموریت آن‌ها در اسرائیل فاصله کمی خواهد بود.

 جرزوالم پست با اشاره به جایگزین شدن «اف-۳۵ » به جای جنگنده‌های «اف-۱۵ و ۱۶» نوشت: این جنگنده‌ها برای امنیت اسرائیل حیاتی هستند و «اف- ۳۵ » عملیات خود را در سطح قبلی و به طور نامحسوسی در خاورمیانه آغاز می‌نماید.

براساس این گزارش، اولویت نخست ماموریت محوله بر این جنگنده‌ها جمع آوری اطلاعات در این سو و آن سوی دشمنان اسرائیل است. این جنگنده‌ها به طور همزمان داده‌های جمع آوری شده را به شبکه اینترانت نظامی انتقال می‌هند و برتری که نسبت به جنگنده‌های نسل گذشته دارند این است که بدون نیاز به شکل دهی اسکادرانی، می‌توانند با تهدیدها مقابله نمایند یعنی هرکدام از آن‌ها به تنهایی قادر است با موشک‌های سطح به هوای پیشرفته در حالی‌که دور از مرزها در حال گشت زنی هستند، مقابله نمایند. این جنگنده‌ها باید توانایی حملات هجومی مخفیانه را نیز داشته باشند.

جروزالم پست در ادامه با اشاره به این‌که نیروی هوایی رژیم اسرائیل چهارشنبه گذشته به طور رسمی چند نمونه از جنگنده‌های «اف-۳۵ » را دریافت کرد، نوشت: مقابله با تلاش‌های ایران برای انتقال سلاح در سطح خاورمیانه، کمک به حزب‌الله لبنان  و تلاش برای نفوذ مجدد در باریکه غزه و  ایده شکل دادن هسته‌های جنگی در جنوب سوریه و حمله به اسرائیل از جمله اهداف جنگنده‌های «اف -۳۵» هستند.

در انتهای این گزارش، بر انجام عملیات پنهانی از سوی این جنگنده‌ها که اغلب به افکار عمومی یا رسانه‌ها  اطلاع داده نمی شوند، اشاره شده است.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ جمعه 15 بهمن 1395 ] [ 22:33 ] [ رضا ]

 

امیر صباحی‌فرد: جنگنده‌های «اف‌۱۸» برای آزاد‌ی ملوانان ‌وارد عمل شدند/ با ‌اخطار ‌جدی از منطقه فرار کردند

به نقل از روابط عمومی عقیدتی سیاسی منطقه پداه مرکزی شهید نصر اصفهانی، همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن، مراسم تودیع و معارفه فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، ظهر امروز با حضور مسئولان و فرماندهان کشوری و لشکری، برگزار شد.

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص)، در این مراسم با تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضور مردم در مراسم استقبال از حضرت امام خمینی (ره) را در تاریخ بی نظیر قلمداد کرد و اظهار داشت: سخنرانی قاطع حضرت امام خمینی (ره) در این مراسم، تاج و تخت طاغوت و طاغوتیان را واژگون ساخته و سبب فرار سران رژیم منحوس پهلوی از کشور شد.

 


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ جمعه 15 بهمن 1395 ] [ 22:29 ] [ رضا ]

 

مسئول برنامه‌ریزی رزمایش  نظامی مشترک انگلستان، آمریکا و فرانسه در خلیج فارس گزارش‌های منتشر شده مبنی بر اینکه هدف از این تمرین نظامی شبیه‌سازی رویارویی با ایران است را رد کرد.

به نوشته پایگاه «استارز اند استریپس»، ناخدا سوم «آنت والاس» برنامه‌ریز رزمایش «یونیفاید ترایدنت» (سه‌گانه متحد) که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، گفت: «این [رزمایش] به هیچ‌وجه قدرت‌نمایی برای ایران نیست.»

وی افزود: «دلیل اینکه داریم این تمرین را انجام می‌دهیم، همانطور که بارها و بارها هم تأکید کرده‌ام، این است که انجام این کار اینجا ساده‌تر از هر کجای دیگری است. این فرصتی کلیدی است تا بتوانیم کشتی‌ها را گردهم آورده، با هم تمرین کنیم و با هم عملیات انجام دهیم. واقعا، اینکه این تمرین در خلیج [فارس] است، تصادفی است.»

در روزهای گذشته شماری از رسانه‌ها با اشاره به برگزاری این رزمایش سه روزه در خلیج فارس، مدعی شدند که شرکت‌کنندگان در این تمرین مقابله نظامی با ایران را شبیه‌سازی می‌کنند.

برچسب‌ها: تازه های خبر
[ جمعه 15 بهمن 1395 ] [ 22:28 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 615
بازدید ماه : 4309
بازدید کل : 81483
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->