تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 رئیس یک مرکز تحقیقات سلامت خانواده از ماجرای عجیب زوجی که پس از 26 سال زندگی مشترک هنوز رابطه جنسی را بلد نبودند و برای رفع مشکل مراجعه کرده بودند، پرده برداشت.


برچسب‌ها: رابطه جنسیمرکز تحقیقاتتازه های خبر
ادامه مطلب
[ سه شنبه 30 تير 1394 ] [ 23:27 ] [ رضا ]

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: شهید المحمداوی با جهاد خستگی‌ناپذیر سال‌های متمادی خود علیه جبهه استکبار و جریان ملحد تکفیری، داعشی الگو و اسوه همه مجاهدان و رزمندگان جبهه مقاومت شده است.


برچسب‌ها: سرلشگر سلیمانیشهادتفرمانده سپاه بدرتازه های خبر
ادامه مطلب
[ سه شنبه 30 تير 1394 ] [ 23:24 ] [ رضا ]

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نباید احساس کنیم بعد از مذاکرات دشمنی‌مان با آمریکا تمام شده است گفت: دشمنی با آمریکا ریشه‌دار است و آمریکا همیشه شیطان بزرگ است چه با آنها بر سر یک میز بنشینیم یا عکس یادگاری بگیریم.


برچسب‌ها: امیر پوردستاننیروی زمینیتازه های خبر
ادامه مطلب
[ سه شنبه 30 تير 1394 ] [ 23:17 ] [ رضا ]
[ جمعه 26 تير 1394 ] [ 21:35 ] [ رضا ]
  • 1
 

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=56a5cdf9-cfe9-40d4-a012-c442f0f07a2c

 

در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی این عید را به تمامی روزه داران مسلمان تبریک گفته و امیدوار است یک ماه بندگی در محضر ذات اقدس الهی مورد رضایت خداوند قرار گرفته و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان را موجب شده باشد.

در این پیام آمده است: 

آنگاه که صدای پای عید پاکی ها می آید مومنان از یک سو محزون رفتن رمضان و از سوی دیگر شادمان پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان می باشند.

رمضان با سحرها و افطارهایش و با شب های قدر و مناجات هایش از روزه داران انسان هایی ساخته که از نو متولد شده و تازگی روح را در خود احساس می کنند و عید فطر پاداش بندگان مخلص خداست که با یک ماه دلدادگی و بندگی روح و جان خود را به ملکوت اعلی پیوند داده اند.

گوارا باد بر بندگان صالح خدا  این عید سعید بندگی و دلدادگی به خداوند باریتعالی.

ارتش جمهوری اسلامی ایران این عید سعید را به فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)، مردم مومن و گرانقدر ایران اسلامی و خانواده محترم کارکنان آجا تبریک گفته و آرزوی قبولی طاعات و عبادات بندگان صالح خداوند در ماه مبارک رمضان از سوی خداوند سبحان را دارد.


برچسب‌ها: پیام تبریک، ارتش، عید سعید فطر، تازه های خبر
[ جمعه 26 تير 1394 ] [ 21:34 ] [ رضا ]
[ جمعه 26 تير 1394 ] [ 21:32 ] [ رضا ]
[ جمعه 26 تير 1394 ] [ 21:31 ] [ رضا ]
 

غربِ لیبرال و مدعی آزادیخواهی در برابر این جنایت سعودیها، لب از لب باز نمی کند و شورای امنیت در یکی از ننگین ترین قطعنامه های خود، بجای بمباران کنندگان، بمباران شوندگان را محکوم می کند.

بیانات مقام معظم رهبری در یک ماه گذشته پیرامون جنایات آل سعود در یمن

امام خامنه ای عزیز علت اصلی بمباران خانه و کاشانه مردم یمن را غیظ و عصبانیت سعودیها و حامیانشان از نفوذ ایران در منطقه برشمردند و افزودند: بر خلاف ادعاها، نفوذ ایران اسلامی در منطقه، موهبتی خدادادی است، نه فیزیکی و متکی بر سلاح، و ما همچون شهید بهشتی به دشمنان این ملت می گوییم از این عصبانیت و غیظ بمیرید. رهبر انقلاب با توصیه به تشکلهای دانشجویی برای کار کردن روی مسائل منطقه ای و بین المللی از جمله قضایای یمن، عراق و سوریه، ایجاد تشکلهای دانشجویی برای استفاده در هنگام انتخابات را نوعی اهانت به جامعه دانشجویی خواندند و افزودند: جدای از این تشکلهای یکبار مصرف، تشکلهای اسلامی و علاقمند می توانند در حرکت عمومی کشور، بسیار مفید و تأثیرگذار باشند.


برچسب‌ها: امام خامنه ای , جنایت سعودی ها , دیدار با دانشجویان , تازه های خبر
[ دو شنبه 22 تير 1394 ] [ 15:4 ] [ رضا ]
 

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه نمی توانیم از شعار شیطان بزرگ بودن آمریکا عدول کنیم افزود: ورود به مذاکره با آمریکا در راستای همان تدبیری است که رهبر معظم انقلاب در قالب نرمش قهرمانانه مطرح کردند.

نمی توانیم از شعار شیطان بزرگ بودن آمریکا عدول کنیم/ هرکس ادعا کند در خط امام(ره) است باید مطیع رهبر معظم انقلاب باشد

 

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم  در جمع مردم تبریز با بیان اینکه همگی باید در راه تحقق بخشیدن به آرمان های حضرت امام خمینی(ره) قدم برداریم افزود: در مذاکرات هسته ای نیز باید این چنین باشد.خطوطی که امروز مقام معظم رهبری برای نظام ترسیم می کنند همان خطوط ترسیم شده امام راحل(ره) است و باید در این مسیر گام برداشت.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به جمله امام خمینی که فرموده بود آمریکا شیطان بزرگ است، اذعان داشت: ما نیز نمی توانیم از این شعار عدول کنیم اما اینکه در چارچوب پرونده هسته ای با آمریکا وارد مذاکره شدیم در راستای همان تدبیری است که رهبر معظم انقلاب در قالب نرمش قهرمانانه مطرح کردند و تیم مذاکره کننده دولت جمهوری اسلامی که مجاهدان عرصه دیپلماسی کشور محسوب می شوند، باید با رعایت خطوط قرمز به مذاکره بپردازند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به مراحل پایانی مذاکرات هسته ای، افزود: هر روز یک شیطنت جدید از سوی آمریکا مطرح می شود و بدین ترتیب ملت ایران و دشمنان ما متوجه شدند که چرا رهبر معظم انقلاب علی رغم مخالف نبودن با مذاکرات، به این مذاکرات خوشبین نبودند فلذا ما آمریکا را همچنان دشمن جمهوری اسلامی ایران می دانیم ولی در کنار آن تنها با تعامل برخاسته از رعایت خواسته های به حق ملت ایران و با رعایت خطوط قرمز در مذاکرات هسته ای پیش برویم.

 

برچسب‌ها: ارتش ، آل هاشم ، بصیرت ، آرمان های امام ره ، تازه های خبر
[ دو شنبه 22 تير 1394 ] [ 15:1 ] [ رضا ]

پایتخت4

سری‌های قبلی سریال پایتخت مورد توجه بسیاری از مخاطبین صداوسیما قرار گرفته بود، تا جایی که رهبری پایتخت‌ را اثری ایرانی دانستند و فرمودند که روابط سالم خانواده‌های ایرانی و فرهنگ ایرانی در این اثر به‌خوبی دیده می‌شود.


برچسب‌ها: سریال پایتختنظر رهبریتازه های خبر
ادامه مطلب
[ یک شنبه 21 تير 1394 ] [ 23:37 ] [ رضا ]

شهر وین

وین پایتخت کشور اتریش و یکی از استان‌های نه گانه کشور اتریش محسوب می‌شود، این شهر همچنین نهمین شهر بزرگ در اتحادیه اروپا است.

 


برچسب‌ها: شهر مذاکراتهسته ای وینتازه های خبر
ادامه مطلب
[ یک شنبه 21 تير 1394 ] [ 23:35 ] [ رضا ]

پایتخت 4حاجی عبدالهی در گفت‌وگو با تسنیم:

«پایتخت ۱۰۰» هم ساخته می‌شود...

خبرگزاری تسنیم: بازیگر نقش «رحمت» در سریال پایتخت گفت: تنابنده بدلیل خاطراتی که از خطه زیبای مازندران دارد به قول خودش تا «پایتخت ۱۰۰» هم در ذهنش قصه و داستان دارد و می تواند با آوردن شخصیت‌های جدید داستان‌های تازه‌ای را روایت کند.


برچسب‌ها: سریال پایتختتازه های خبر
ادامه مطلب
[ یک شنبه 21 تير 1394 ] [ 23:31 ] [ رضا ]
[ یک شنبه 21 تير 1394 ] [ 23:28 ] [ رضا ]
[ یک شنبه 21 تير 1394 ] [ 23:26 ] [ رضا ]

 

افسران - سرلشکر صالحی

آنقدر ساده و بی سر و صدا آمده که فکر نکنم کسی که در کنارش عبور کرده بفهمد فرمانده ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران در کنارش بوده. بعضی از مسئولین یاد بگیرند که هر بار یک استان می روند، لباس و پوشش و ماشین انبوه محافظانشان عوض می شود!


برچسب‌ها: ارتش ، سرلشگرصالحی ، روز قدس ، سادگی ، تازه های خبر
[ یک شنبه 21 تير 1394 ] [ 23:24 ] [ رضا ]
موشک ایران,جنگنده ایرانی

 

درخواست روسیه از ایران برای ارائه ی فهرست تسلیحات مورد نیاز


برچسب‌ها: روابط ایران و روسیهدرخواست تسلیحاتتازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 20 تير 1394 ] [ 1:58 ] [ رضا ]
موشک ایران,جنگنده ایرانی

 

 

زیباترین اسلحه های کمری دنیا


برچسب‌ها: زیباتریناسلحهکلتتازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 20 تير 1394 ] [ 1:53 ] [ رضا ]

پیامبر خدا(ص) فرمودند: "جمله «لا حول و لا قوة الا باللّه‏» ۹۹ درد را شفا می‏‌دهد که ساده‏‌ترین آن‌ها اندوه است″.
از مولای متقیان امام علی(ع) نقل شده که فرمودند: "بیمار شدم و پیامبر خدا به عیادتم آمد و فرمود: «بگو: خداوندا! از تو می‏‌خواهم عافیتی را که می‏‌دهی، پیش اندازی، بر امتحان خویش، بردباری‏‌ام بخشی، و مرا به سوی رحمت خویش ببری». من، این دعا "جمله «لا حول و لا قوة الا باللّه‏» را خواندم و پس از آن دعا، از بستر بیماری برخاستم، گویا که از بندی رَسته باشم″.  

محسنی//
همچنین امام علی(ع) فرمودند: "پیامبر خدا، بر مردی از انصار که بیمار شده بود، وارد شد تا او را عیادت کند. او گفت: ای پیامبر خدا! برای من به درگاه خداوند، دعا کن.
پیامبر صلی‏ الله ‏علیه و ‏آله و سلّم فرمود: «بگو: "از خداوند بزرگ، پروردگار عرش بزرگ، مسئلت می‏‌کنم و از خداوند بزرگ سلامتی می‏‌خواهم» مرد، این دعا را سه بار خواند و در پیِ آن، از بستر بیماری برخاست، چنان که از بند، رَسته باشد″.
امام صادق علیه‏‌السلام به هنگام بیماری این دعا را می‌خواندند: "خداوندا! تو خود، کسانی را سرزنش کردی و فرمودی: «بگو کسانی را که به جای خداوند به خدایی می‏‌پنداشته‏‌اید، فرا خوانید تا ببینید که نه نمی‏‌توانند سختی‏‌ای از شما بگشایند، و نه شما را به حالتی دیگر درآورند». پس ای آن که هیچ کس جز او نتواند سختی‏‌ای از من بگشاید و مرا به حالتی دیگر ببرد! بر محمّد و خاندانش درود فرست، و سختی را از من بگشای و آن را به سوی کسانی ببر که در کنار تو – که خدایی جز تو نیست – خدایی دیگر را می‏‌خوانند″.

برچسب‌ها: قرآن, ذکر, تازه های خبر
[ شنبه 20 تير 1394 ] [ 1:46 ] [ رضا ]

اینفوگرافیک/ چالش‌ها، ضرورت‌ها و ظرفیت‌های اقتصاد مقاومتی

 

چالش‌ها، ضرورت‌ها و ظرفیت‌های درونی و پیامدهای مثبت اقتصاد مقاومتی از نگاه امام خامنه‌ای

 

برچسب‌ها: اقتصاد مقاومتیتازه های خبر
[ شنبه 20 تير 1394 ] [ 1:43 ] [ رضا ]

این روزها لیگ فوتبال قطر برای فوتبالیست‌های ایرانی تبدیل به بهشتی شده است که همه را به سمت خود می‌کشاند.

 

رضا قوچان نژاد، آندرانیک تیموریان و اشکان دژاگه


برچسب‌ها: فوتباللیگ قطرتازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 20 تير 1394 ] [ 1:39 ] [ رضا ]

عکس

سی‌وششمین سال و روز جهانی قدس در خیابان‌های پایتخت ایران حاشیه‌های را در برداشت از آبپاشی آقای وزیر تا سلفی مردم با مسئولان و تودهنی پدر نقی به اوباما

 


برچسب‌ها: روز قدسحاشیه هاتازه های خبر
ادامه مطلب
[ جمعه 19 تير 1394 ] [ 21:27 ] [ رضا ]

روز قدس

تظاهرات میلیونی مردم ایران در حمایت از قدس قبله اول مسلمانان جهان که امسال با جنایت‌های تکفیری- وهابی همزمان شده، بازتاب گسترده ای در رسانه های منطقه و جهان داشته که همچنان ادامه دارد.

 


برچسب‌ها: روز قدستظاهراتتازه های خبر
ادامه مطلب
[ جمعه 19 تير 1394 ] [ 21:22 ] [ رضا ]

حدادیان

یک ماه پیش با رامبد تماس گرفتم و گفتم به نظر من تو مجاهدی در راه خدا...اینکه یک نفر در جمهوری اسلامی به عنوان هنرمند، رسالتی بر دوشش است که زیر سایه اسلام می‌شود خندید، خنده‌ای که در آن گناه نباشد این خیلی ارزشمند است.

 


برچسب‌ها: حدادیانماه عسلخندوانهپایتختتازه های خبر
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 18 تير 1394 ] [ 23:8 ] [ رضا ]

تیم ملی ایراندر تازه‌ترین رده‌بندی فیفا آرژانتین صدرنشین شد...

فوتبال ایران با ۳ پله صعود در رده سی‌وهشتم جهان

و رده اول آسیا

در تازه‌ترین رده‌بندی فیفا از تیم‌های ملی فوتبال جهان، شاگردان کارلوس کی‌روش با سه پله صعود در رده سی‌وهشتم جهان و رده اول تیم‌های آسیایی قرار دارند.

 


برچسب‌ها: رده بندی فیفافوتبالتیم ملیتازه های خبر
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 18 تير 1394 ] [ 23:1 ] [ رضا ]

 

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=f6c73e6d-17ea-432e-8f84-de2477b83ee9

 

ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس تأکید کرد: فلسطین متعلق به جهان اسلام و قطعه ای جدا ناشدنی از سرزمین های اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس، روز همبستگی مسلمانان جهان با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و روز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک امت اسلامی است.

در بخش دیگری از بیانیه تصریح شده: روز قدس، روز وحدت و همگرایی امت اسلامی و مقابله با تلاش مستکبران و رژیم غاصب صهیونیستی در تشدید واگرایی و ایجاد ائتلاف های شیطانی در راستای گسترش تضاد و اختلاف بین المللی و مذاهب اسلامی است.

در این بیانیه با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) تصریح شده است: دور اندیشی و ابتکار حکیمانه آن امام همام در نامگذاری این روز موجب جهانی شدن آرمان های فلسطین و تضعیف و تنزیل رژیم صهیونیستی شده و تمام تلاش های جبهه استکبار را برای امنیت سازی این رژیم اشغالگر با ناکامی و شکست مواجه ساخته است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان ضمن گرامیداشت روزجهانی قدس بر حضور گسترده کارکنان و خانواده بزرگ ارتشیان در راهپیمایی این روز با تأسی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، امام ‌خامنه‌ای (مدظله العالی) تأکید و از عموم ملت مومن و شهیدپرور ایران اسلامی نیز دعوت کرده است تا همچون گذشته با حضور یکپارچه خود، با آرمان های قدس شریف تجدید میثاق نموده و فریاد رسای خود را در حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین به گوش جهانیان برسانند


برچسب‌ها: ارتش، تازه های خبر
[ پنج شنبه 18 تير 1394 ] [ 22:49 ] [ رضا ]

تهران- ایرنا- شعارهای راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه نوزدهم تیرماه 1394 از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد.

 

 

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه روز جهانی قدس و برگزاری راهپیمایی مردمی و شکوهمند توسط ملت بزرگ ایران ، هم پای سایر مسلمانان و آزادگان؛ شعارهای روز جهانی قدس امسال را در اطلاعیه ای اعلام کرد.

«جنایت اسراییل، جنایت آمریکاست/ این همه قتل و غارت، حمایت آمریکاست»؛ « داعشی و تکفیری، عامل اسراییل اند/ با همه جنایت، گروهکی ذلیل اند» ؛ «آتش به جان مردم، از شَرر آمریکاست/ جنایت صهیونیست، زیر سر آمریکاست»؛ «در کشتن مسلمان، در هر دیار و کشور/ داعشی و اسراییل، متحد یکدیگر»؛ « مسلمان مجاهد، شهادتش حیات است/ اتحاد اتحاد، تنها ره نجات است» و «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل» از جمله شعارهای تعیین شده برای راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام شده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این اطلاعیه از همه آزادگان و مسلمانان جهان به ویژه ملت غیور و سرافراز ایران اسلامی دعوت کرده است تا با حضور پرشور، انقلابی و حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اعلام حمایت خود از آزادی قدس شریف، شعار همیشگی خود یعنی «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل» را سر دهند و فریاد خشم و نفرت و انزجار خود از ترور، اشغال و قتل عام فلسطینیان قهرمان را به گوش جهانیان برسانند.


برچسب‌ها: روز قدس شعار جمعه تازه های خبر
[ پنج شنبه 18 تير 1394 ] [ 22:46 ] [ رضا ]
[ پنج شنبه 18 تير 1394 ] [ 22:44 ] [ رضا ]

 

 

نباید به آمریکایی‌ها خوش‌بین باشیم/ «وایبر» و «اینستاگرام» حربه‌‌های دشمن برای تغییر سبک زندگی ایرانیان

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دشمنان ما وقتی دیدند از طریق جنگ سخت کاری نتوانستند از پیش ببرند به دنبال جنگ نرم هستند. امروز حدود سه هزار شبکه بر علیه جمهوری اسلامی ایران توطئه  و میلیاردها دلار هزینه می‌کنند. همین اینستاگرام، وایبر و شبکه‌های اجتماعی که به راحتی در دسترس جوانان ما هستند، هزینه‌های سرسام‌آوری دارد، اما به رایگان در اختیار ما می‌گذارند، چرا؟ به خاطر اینکه سبک زندگی و مسیر زندگی ما را عوض کنند. ما باید مراقب دشمن که جنگ نرم را در پیش گرفته است باشیم.


برچسب‌ها: ارتش ، نزاجا ، وایبر ، اینستاگرام ، جنگ نرم ، تازه های خبر
[ پنج شنبه 18 تير 1394 ] [ 22:41 ] [ رضا ]

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش‌وپرورش در گفت‌‌وگو با تسنیم:

آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش تابستان برگزار می‌شود

 مدیرکل دفتر وزارتی آموزش‌وپرورش گفت:‌ آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش تابستان برگزار می‌شود. هم‌اکنون در حال قطعی کردن مقدمات لازم هستیم تا بتوانیم آگهی استخدام را منتشر کنیم.


برچسب‌ها: استخدامآموزش و پرورشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ سه شنبه 16 تير 1394 ] [ 23:37 ] [ رضا ]
 
 

افسران - دانشگاه را از حاشیه‌سازی و سیاست‌بازی دور نگه دارید

 

رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه در مسئله بورسیه ها به خیلی ها ظلم شد که خلاف قانون، تدبیر و اخلاق بود فرمودند دانشگاه را از حاشیه‌سازی و سیاست‌بازی دور نگه دارید.


برچسب‌ها: مقام معظم رهبری، بورسیه ها، تازه های خبر
[ سه شنبه 16 تير 1394 ] [ 23:33 ] [ رضا ]
 
التماس دعا... فقط همین...

افسران - سری اول تصویر نوشته های شب قدر


برچسب‌ها: شب قدرتازه های خبر
[ سه شنبه 16 تير 1394 ] [ 23:23 ] [ رضا ]

 

ساخت زیرسطحی‌های سونارگریز/

 

 

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش درخصوص دستورالعمل رسمی فرمانده معظم کل قوا مبنی بر ارتقای آمادگی نیروهای مسلح گفت: نداجا برای هر کدام از مواردی که رهبری ذکر کردند سرفصلی باز کرده، که در یک طرف آن تدابیر عنوان شده، و در سوی دیگر وظایف ارائه، و به تمامی یکان‌ها ابلاغ شده است.


برچسب‌ها: امیر سیاری - بالگرد - زیردریایی - امام خامنه ای - ناو موشک انداز - ناوشکن - نیروی دریایی ارتش - تازه های خبر
ادامه مطلب
[ یک شنبه 14 تير 1394 ] [ 21:59 ] [ رضا ]

استفاده از تمامی ظرفیت‌های موشکی و پهپادی برای ایجاد امنیت در مرزهای کشور

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ "احمدرضا پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه همایش هوانیروز مردم همدلی و همزبانی درباره قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران گفت: موشک‌های نیروی زمینی ارتش از برد عملیاتی مناسب قدرت تخریب و دقت بالایی برخودارند و پس از ارزیابی آن ها در رزمایش جنوب کشور به قدرت آن ها پی بردیم. وی خاطر نشان کرد: قدرت موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران دست بلند نیروی زمینی برای مقابله با دشمنان است و من به عنوان یک سرباز به ملت ایران می‌گویم مطمئن باشید فرزندان شما با استفاده از تمامی ظرفیت‌های نظامی که در اختیار دارند اجازه نخواهند داد پای هیچ دشمنی به طرف مرزهای کشور باز شود.


برچسب‌ها: ارتشنزاجاتازه های خبر
[ یک شنبه 14 تير 1394 ] [ 21:57 ] [ رضا ]

افسران - توهین مجری ضداخلاق و بی بندوبار شبکه بهایی من و تو به احسان علیخانی که امروز در برنامه ماه عسل به آن اشاره ای شدافسران - هیس ! وطن فروشها فریاد نمی زنند

توهین مجری ضداخلاق و بی بندوبار شبکه بهایی من و تو به احسان علیخانی که امروز در برنامه ماه عسل به آن اشاره ای شد 


برچسب‌ها: ماه عسل ، احسان علیخانی ، توهین ، شبکه من و تو ، تازه های خبر
[ شنبه 13 تير 1394 ] [ 12:13 ] [ رضا ]

http://up.cm30.ir/up/masafdevil/farvardin/%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87%20%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%86%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1%20%D8%A8%D9%87%20%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B4%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%D9%86%20%D9%86%D8%B4%D8%B3%D8%AA%20%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1%20%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF.png

پنچ شنبه شب گذشته، رهبر فرزانه انقلاب به همراه خانواده، فرزندان، عروس ها، دامادها و نوه های شان به تماشای انیمیشن «شاهزاده روم» نشستند. در زمان اکران این انیمیشن برخی از عوامل نیز حضور داشتند. در پایان نمایش فیلم رهبر فرزانه انقلاب در جمع عوامل فیلم، به کارگردان، تهیه کننده و عوامل این انیمیشن فرمودند: «خیلی خوب بود.» ایشان همچنین انگشتر خود را به هادی محمدیان کارگردان انیمیشن «شاهزاده روم» هدیه کردند.

«شاهزاده روم» نام یک انیمیشن سینمایی است که با موضوع زندگی مادر امام زمان(عج) در حال تولید در دو گروه انیمیشن سازی «هفت سنگ» و «سلوک افلاکیان» است. انیمیشنی که با هزینه‌ای به مراتب کمتر از انیمیشن‌های مشابه ایرانی و خارجی و با کیفیتی در حد استانداردهای جهانی در حال تولید است.


برچسب‌ها: انیمشین ، امام خامنه ای ، شاهزاده روم ، مادر امام زمان ،تازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 13 تير 1394 ] [ 12:11 ] [ رضا ]


فردی که در «داعش» به «ابو عبد الرحمن العراقی» معروف است به همراه شریک و همتای آمریکایی‌اش جنایات متعددی را در سوریه مرتکب شده و تصاویر اقدامات خود را در اینترنت منتشر می‌کند.   

تصاویر/ جلاد «داعش» را بشناسید (+۱۸)


برچسب‌ها: جنایت داعش در عراق ، سوریه , تازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 13 تير 1394 ] [ 2:22 ] [ رضا ]
[ جمعه 12 تير 1394 ] [ 19:3 ] [ رضا ]
[ جمعه 12 تير 1394 ] [ 18:31 ] [ رضا ]
[ جمعه 12 تير 1394 ] [ 18:27 ] [ رضا ]

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=b1a784bd-f8d5-4ae8-a891-99c42de378c4

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در صدر هیاتی بلندمرتبه از نمایشگاه بین المللی نیروی دریایی و کشتیرانی روسیه بازدید کرد.

نشست فرماندهان نیروی دریایی ارتش‌های کشورهای حاشیه دریای خزر در سن پترزبورگ برای اولین بار و با پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

امیر دریادار حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در صدر هیاتی بلندمرتبه از نمایشگاه بین المللی نیروی دریایی و کشتیرانی روسیه بازدید کرد.

نمایشگاه بین‌المللی نیروی دریایی و کشتیرانی روسیه هر دو سال یکبار باحضور ده‌ها کشور درشهر سن پترزبورگ برگزار می‌شود.

امیر دریادار عباس زمینی، فرمانده فنی نیروی دریایی ارتش ایران در این باره گفت: از آنجایی که نیروی دریایی یک نیروی تجهیزات محور است شرکت در این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی را برای آشنایی با فن آوری های جدید نظامی درعرصه دریایی فراهم می کند.

در حاشیه این نمایشگاه قرار است فرماندهان نیروهای دریایی ارتش های کشورهای حاشیه خزر در رابطه با مسائل امنیتی این حوزه آبی بزرگ به بحث و رایزنی بپردازند.

همچنین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درسن پترزبورگ با همتایان خود از روسیه و دیگر کشورهای جهان دیدار و مذاکره خواهد کرد.

امیر دریادار دوم خانزادی، معاون طرح و برنامه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دراین باره گفت: نشست فرماندهان نیروی دریایی ارتش‌های کشورهای حاشیه دریای خزر در سن پترزبورگ برای اولین بار و با پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین المللی نیروی دریایی روسیه در سن پترزبورگ تا پانزدهم تیرماه ادامه خواهد داشت.


برچسب‌ها: نمایشگاه، روسیه، ارتش، نیروی دریایی،تازه های خبر
[ جمعه 12 تير 1394 ] [ 18:24 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 2581
بازدید کل : 84148
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->