تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

به مناسب فرا رسیدن فرخنده عید ولایت، غدیر خم؛ پیامک‌هایی به این منظور در این بسته خبری برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم.


برچسب‌ها: تازه های خبر
ادامه مطلب
[ دو شنبه 29 شهريور 1395 ] [ 22:56 ] [ رضا ]

Image result for ‫عید غدیر‬‎


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ دو شنبه 29 شهريور 1395 ] [ 22:55 ] [ رضا ]

Image result for ‫عید غدیر‬‎


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ دو شنبه 29 شهريور 1395 ] [ 22:54 ] [ رضا ]

 

در پی سفر هیاتی متشکل از چند شرکت اعزامی از جمهوری چک به ایران در ماه جاری در نشست مشترکی که با حضور منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری و شرکت های دانش بنیان برتردر خصوص حوزه های فعالیت شرکتهای هوایی ایران و چک مطالبی ارائه شد و نمایندگان شرکتهای تخصصی جمهوری چک به همراه برخی مسئولین ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی از چند شرکت هوایی بازدید کردند.
 
در روز دوم حضوراین هیات در تهران، مذاکرات خصوصی شرکت های دو طرف ادامه یافت و مرحله دوم بازدیدها نیز انجام شد.

برچسب‌ها: تازه های خبر
ادامه مطلب
[ دو شنبه 29 شهريور 1395 ] [ 22:51 ] [ رضا ]

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان:نیروهای مسلح ایران تنها نیروی مکتبی دارای انگیزه معنوی در دنیاست

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان عنوان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تنها نیروی مسلح مکتبی دارای انگیزه معنوی و کارایی در دنیاست.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ دو شنبه 29 شهريور 1395 ] [ 22:49 ] [ رضا ]

 

وزیردفاع:طراحی و ساخت موتورملی توربوجت اوج، افتخار ملی است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: طراحی و ساخت موتور ملی توربوجت اوج، افتخار ملی و سکوی پرشی برای طراحی و ساخت موتورهای سنگین توربوجت و توربوفن هوایی است.


برچسب‌ها: تازه های خبر
ادامه مطلب
[ دو شنبه 29 شهريور 1395 ] [ 22:47 ] [ رضا ]

 

تیم والیبال نیروهای مسلح ایران با پیروزی قاطع 3 بر صفر برابر تیم کره جنوبی قهرمان سی و پنجمین دوره مسابقات والیبال نظامیان جهان (سیزم) شد.

تیم های والیبال ایران و کره جنوبی از ساعت 15 و 30 امروز دیدار فینال رقابت های سی و پنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نظامیان جهان (سیزم) را برگزار کردند و تیم ایران موفق شد در نهایت با نتیجه قاطع 3 بر صفر از سد حریف خود گذشته و قهرمان این دوره از رقابت ها شود.

تیم نیروهای مسلح ایران به ترتیب و با نتایج 25 بر 21، 27 بر 25 و 25 بر 21 موفق شد تیم نیروهای مسلح کره جنوبی را شکست دهد.

سردار علیرضا تمیزی معاون وزیر دفاع و پشتیبانی، امیر سرتیپ محمد حسن باقری معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ پاسدار محمد علی آخوندی جانشین معاونت ستاد کل نیروهای مسلح، سردار مهرعلی باران چشمه رئیس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به همراه جمعی از مسئولان نظامی تیم های شرکت کننده، در سالن حجاب حضور داشته و این دیدار را از نزدیک مشاهده کردند.

در پایان این دیدار نیز جام قهرمانی این دوره از رقابت ها از سوی مسئولین حاضر به اعضای تیم والیبال نیروهای مسلح ایران اهدا شد.


برچسب‌ها: تازه های خبرسیزم
[ دو شنبه 29 شهريور 1395 ] [ 22:45 ] [ رضا ]

 

امیر سرتیپ دوم گلفام:

قهرمانان اصلی دفاع مقدس، شهدا هستند

امیر سرتیپ دوم گلفام در نشست خبری به تشریح دهها برنامه متنوع ارتش در گرامیداشت سی و ششمین سالگرد هفته دفاع مقدس پرداخت.


برچسب‌ها: تازه های خبر
ادامه مطلب
[ دو شنبه 29 شهريور 1395 ] [ 22:42 ] [ رضا ]

 

طی پیامی خطاب به مقامات کشوری و لشکری؛

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح هفته دفاع مقدس و عید غدیر را تبریک گفت

سردار سرلشکر محمد باقری با ارسال پیامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، عید سعید غدیرخم را به مقامات کشوری و لشکری تبریک گفت.


برچسب‌ها: تازه های خبر
ادامه مطلب
[ دو شنبه 29 شهريور 1395 ] [ 22:40 ] [ رضا ]

 

بیانیه ارتش به مناسبت هفته دفاع مقدس

دفاع مقدس همچون نگینی درخشان، غرور و سرافرازی را برای نسل های آینده به یادگار گذاشت

دفاع مقدس همچون نگینی درخشان ثمره خون فرزندانی است که در استواری بر عقاید خود به درجه ایثار رسیدند تا غرور، سرافرازی و حماسه آفرینی را برای نسل های بعدی انقلاب به یادگار بگذارند.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ دو شنبه 29 شهريور 1395 ] [ 22:38 ] [ رضا ]
[ شنبه 27 شهريور 1395 ] [ 22:42 ] [ رضا ]
[ شنبه 27 شهريور 1395 ] [ 22:37 ] [ رضا ]

۵۸-۱۰۱۳-jasdf-kawasaki-c-1_PlanespottersNet_100893-1024x692.jpg

 

در دهه ۱۹۶۰ نیروی هوایی ژاپن یک نیاز فوری داشت و ان نیاز شامل دریافت یک هواپیما تاکتیکی  ترابری  بود . در ان زمان ژاپن از هواپیمای ترابری دو موتور سی۴۶ استفاده میکرد یک توربوپراپ ترابری بود که بعد از جنگ جهانی دوم طراحی شده بود. این هواپیما قدیمی  بود و  نیازمندی های به روز ارتش ژاپن را تامین نمی کرد .  مدتی ژاپنی ها به دنبال به خدمت گیری  نسخه نظامی  هواپیمای YS-11  بودند. وای اس۱۱ یک هواپیمای توربوپراپ غیر نظامی  دو موتوره بود که توسط شرکت  Nihon  ژاپن طراحی شد و در زمان خود نیز ۱۸۵ فروند ان ساخته شد. قرار بود نسخه ای با درب بارگیری عقب از این هواپیما ساخته شده ولی به دلیل قدرت کم برنامه  لغو شد تا سال ۱۹۶۶ ژاپن به دنبال یک هواپیمای ترابری دیگر برود

در مرحله نسخه امریکا  به انها خرید  سی ۱۳۰ را پیشنهاد دادند ولی ژاپنی ها به دنبال ساخت یک محصول داخلی بودند. شرکت Nihon   یک طرح دو موتوره جت را ارائه  کرد و حتی  تصمیم به ساخت و ازمایش ان گرفت ولی   در همان زمان شرکت Nihon  با شرکت میتسابیشی ادغام شد و از انجای که شرکت میتسابیشی در ان زمان در حال توسعه نخستین  جت مافوق صوت جنگی ژاپنی  ها(میتسابیشی اف۱) بود کار طراحی هواپیمای  جدید به صنایع سنگین کاوازاکی سپرده شد

هواپیمای جدید  با نام سی۱ در سال ۱۹۷۰ پرواز کرد و در سال ۱۹۷۴ وارد خدمت شد


برچسب‌ها: تازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 27 شهريور 1395 ] [ 22:34 ] [ رضا ]

۱۸۴۷۷۴۶_۳۹۴٫jpg

 

سردار علی فدوی در مراسم الحاق نخستین شناور تندرو برد بلند در موسسه شهید محلاتی بوشهر با بیان اینکه این شناور دستاورد متخصصان نیروی دریایی سپاه است اظهار داشت: این شناور بزرگترین شناور آلومینیومی ساخت کشور با شکل بدنه پیشرفته و روز دنیا است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به قابلیت این شناور تصریح کرد: شناور شهید محمد ناظری قابلیت دریانوردی در امواج خروشان و حمل همزمان ۱۰۰ نفر مسافر و بالگرد را دارا است.

وی افزود: این شناور توسط سازمان تحقیقات و خودکفایی نیروی دریایی سپاه طراحی و در موسسه شهید محلاتی از موسسات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ساخته شده است.


برچسب‌ها: سپاه شناور فدوی مشخصات نیروی دریاییتازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 27 شهريور 1395 ] [ 22:29 ] [ رضا ]

 

واکنش سنجی نیروهای آمریکایی از حساسیت و اشراف نیروهای مسلح کشورمان روی مرزهای دریایی و هوایی ایران، طی هفته ها و ماههای اخیر روندی تصاعدی داشته است و اگرچه در هر مورد، طرف غربی مجبور به تغییر مسیر و عقبگرد از اقدام خود شده، اما تلاش کرده است با جنجال های رسانه ای، خوی ستیره جویی خود را حفظ کند.
 
طی روزهای گذشته نیز دو هواپیمای نیروی دریایی آمریکا در منطقه تنگه هرمز، به حوالی مرزهای کشورمان رسیده بودند که طرف آمریکایی با اخطار نیروهای پدافند کشورمان مجبور به عقب نشینی شد.
 
البته یک مقام ارتش آمریکا در پاسخ به این پرسش که چرا این دو جت نزدیک ایران در حال پرواز بوده‌اند، با کلماتی که نشان از افشای این تاکتیک دارد، به فاکس‌نیوز گفته بود: “ما صرفا می‌خواستیم واکنش ایرانیان را بسنجیم. “
 
 
کدام هواپیماهای جاسوسی به حوالی مرزهای ایران آمدند؟

برچسب‌ها: اخبارارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 27 شهريور 1395 ] [ 22:21 ] [ رضا ]

۱۸۴۹۷۸۲_۸۹۵٫jpg

 

سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: رژه بزرگ و گسترده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آغاز هفته دفاع مقدس، همزمان با تهران، در بندرعباس با مسئولیت سپاه و فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با حضور یگان‌های زمینی، دریایی و هوایی ارتش و سپاه و همچنین نیروی انتظامی، بسیج و نیروهای مردمی برگزار خواهد شد.


برچسب‌ها: اخبارارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 27 شهريور 1395 ] [ 22:19 ] [ رضا ]

 

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» در گزارشی پیرامون دریافت اولین جنگنده‌های «اف-۳۵» ساخت آمریکا به مقصد نیروی هوایی رژیم صهیونیستی نوشت: نیروی هوایی اسرائیل به سرعت از جنگنده‌های اف-۳۵ به عنوان پرنده‌های رادارگریز در عملیات روزانه بهره می‌جوید.

به گفته ژنرال «طال کلمان» رییس ستاد مشترک ارتش اسرائیل ، این هواپیماها تا قبل از دسامبر سال ۲۰۱۷ دریافت و عملیاتی خواهند شد. بدین مفهوم که بین زمان دریافت و آغاز ماموریت آن‌ها در اسرائیل فاصله کمی خواهد بود.

 جرزوالم پست با اشاره به جایگزین شدن «اف-۳۵ » به جای جنگنده‌های «اف-۱۵ و ۱۶» نوشت: این جنگنده‌ها برای امنیت اسرائیل حیاتی هستند و «اف- ۳۵ » عملیات خود را در سطح قبلی و به طور نامحسوسی در خاورمیانه آغاز می‌نماید.


برچسب‌ها: F35 آمریکا تازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 27 شهريور 1395 ] [ 22:15 ] [ رضا ]

 

به همت دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش؛

دانشجویان دوره فرماندهی عملیات مشترک و مرکب به مناطق جنوب شرق کشور اعزام شدند

دانشجویان دوره سوم فرماندهی عملیات مشترک و مرکب دافوس آجا پس از طی دوره نظری، با هدف شناخت محیط داخلی، راهی مناطق جنوب شرق کشور شدند.


برچسب‌ها: اخبارارتشتازه های خبر
[ شنبه 27 شهريور 1395 ] [ 22:13 ] [ رضا ]

 

 

با حضور فرماندهان و مسئولان لشکری و کشوری؛

مراسم بزرگداشت همسر فرمانده کل ارتش برگزار شد

مراسم بزرگداشت مرحومه حاجیه خانم شریعتمداری همسر امیرسرلشکر عطاءالله صالحی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر چهارشنبه در مسجد امام خمینی (ره) ستاد ارتش برگزار شد.


برچسب‌ها: اخبارارتشتازه های خبر
[ شنبه 27 شهريور 1395 ] [ 22:11 ] [ رضا ]

 

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

ارتش برنامه های متنوعی را برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس تدارک دیده است

امیر سرتیپ دوم ستاد شاهین تقی خانی، برنامه های ارتش جمهوری اسلامی ایران در گرامیداشت سی و ششمین سالگرد هفته دفاع مقدس را تشریح کرد و گفت: امسال ارتش برنامه های زیاد و متنوعی را برای گرامیداشت این هفته تدارک دیده است.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ شنبه 27 شهريور 1395 ] [ 22:9 ] [ رضا ]

در این مطلب قصد داریم شما را با ۱۰ هلی کوپتر برتر چندمنظوره جهان آشنا کنیم .

هلی کوپترهای چند منظوره (utility helicopter) به هلی کوپترهایی گفته می شود که توانایی انجام نقش هایی همچون انتقال سربازان ، فرماندهی ، تامین تدارکات ، پزشکی و درمانی و … را دارا هستند و در صورت سوار کردن تسلیحات بر روی آن ها می توان از این هلی کوپترها به عنوان یک بالگرد رزمی نیز استفاده کرد.
 
Image result for ‫هلیکوپتر‬‎
 
 

لیست هلی کوپتر های چندمنظوره برتر جهان :

  1.  WS-61 SEA KING
  2.  MI-17
  3.  KUH-1 SURION
  4. H-92 SUPER HAWK
  5. AW-101
  6. MI-26
  7. CH-53E SUPER STALION
  8. CH-47 CHINNOK
  9. NH-90
  10. V-22 OSPREY

در لینک زیر می توانید ۱۰ هلی کوپتر چند منظوره جهان را با کیفیت ۷۲۰ مشاهده نمائید :

http://www.militarynews.ir/2016/08/30/%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%88%d9%81-at-226-and-helicopter/


برچسب‌ها: بالگردتازه های خبر
[ شنبه 20 شهريور 1395 ] [ 23:1 ] [ رضا ]

در این مقاله قصد داریم تمامی پهپادهایی که از فناوری رادارگریزی  بهره می گیرند را به شما معرفی نمایم. لازم است چند نکته را عنوان کنم ۱- در این مقاله در مورد پهپاد هایی که هنوز در مرحله ی طراحی هستند هیچ صحبتی به میان آورده نشده چرا که تا زمانی سلاحی عملیاتی یا حداقل نمونه مهندسی آن، رو نمایی نشده است نمیتوان به درستی آن را تحلیل و بررسی کرد ۲- در مورد پهپادهای مدرن اما غیر راهبری همچون پرداتور و MQ-9 حتی گلوبال هاواک و شاهد۱۲۹ ایرانی صحبتی به میان آورده نشده چرا که کلاس این پهپادها با پهپادهای رادارگریز متفاوت می باشد در صورتی که برای برتری هوایی نیاز به چند صد پرداتور باشد اما این پهپادهای رادار گریز با چند ده فروند کارایی به مراتب بیشتر و بهتر را نجام میدهند چراکه هم رادار گریز هستند و هم سلاح قابل توجهی حمل میکنند و دقت و کیفیت پرواز بسیار متفاوتی با سری پهپادهای نظامی عادی دارند. پس خواهشا در پیامهایتان از سایر پهپادهایی که عادی و متعارف هستند حدالامکان صحبتی به میان نیاورید انشالله در آینده ای نزدیک مقاله ای در مورد پهپادهای متعارف تهیه خواهم کرد

 

750px-X43a2_nasa_scramjet


برچسب‌ها: پهبادرادارگریزتازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 20 شهريور 1395 ] [ 22:57 ] [ رضا ]

۱۱۱۱۲۰-N-RU841-364 INDIAN OCEAN (Nov. 20, 2011) The forward-deployed amphibious assault ship USS Essex (LHD 2) leads a formation of U.S. and Indonesian navy ships during a pass and review. (U.S. Navy photo by Mass Communication Specialist 1st Class Mark R. Alvarez/Released)

 

برای هزاران سال، قدرت در دریا یکی از عوامل برتری قدرت در جهان بوده است. قدرت نیروی دریایی برای پاسخ به اختلافات ارضی و همچنین اجرای مرزهای دریایی و حفاظت از منافع ملی بسیار با اهمیت است.

نیروی دریایی امروز توانایی انجام ماموریت از هزاران مایل دورتر از سرزمین های خود میباشد. این مهم با حمایت گسترده از هواپیماهای جنگنده، هلیکوپتر نیروی دریایی و هواپیماهای بدون سرنشین که روی شناورها حمل می شود,اقیانوس را تبدیل به یک میدان جنگ مرگبار می کند.

لیست زیر شامل تمام کشتی های ساخته شده ,از ناوهای هواپیمابر، ناوچه، ناوشکن، ناوچه، اژدر قایق، قایق های گشت زنی، پشتیبانی صنایع دستی آبی خاکی و قایق (بدون در نظر گرفتن فن آوری و پیشرفتگی، آموزش خدمه، یا کیفیت ناوگان، و غیره …).میباشد که در این رده بندی مورد تحقیق قرار گرفته است.

کشورهای محصور در خشکی یا فاقد نیروی دریایی در این رده بندی جریمه و، در نتیجه، از مطالعه حذف شدند.


برچسب‌ها: قویترین نیروی دریایی جهان قویترین نیروی دریایی خاورمیانه قویترین نیروی دریایی در خلیج فارستازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 20 شهريور 1395 ] [ 22:48 ] [ رضا ]

 

عزیز حسنی در درگیری روز گذشته میان تنی از اعضای حزب منحله دموکرات با سربازان گمنام امام زمان (عج) اشاره کرد و اظهار داشت: این درگیری در روستای کانی سیو شهرستان سردشت رخ داد و سبب به هلاکت رسیدن ۸ تن از اعضای عضو ضد انقلاب شد.

فرماندار سردشت گفت: خوشبختانه در این درگیری تلفات جانی به هیچ یک از نیروهای مدافع جمهوری اسلامی ایران وارد نشد.

وی تصریح کرد: نیروهای نظامی و امنیتی در شمال غرب کشور پیوسته تحرکات اشرار و گروهکهای ضد انقلاب را رصد می‌کنند و با واکنش به موقع به تحرکات آنان اجازه هیچ گونه اخلال در امنیت منطقه را به کسی نمی‌دهند.


برچسب‌ها: جزئیات درگیری سربازان گمنام وزارت اطلاعاتتازه های خبر
[ شنبه 20 شهريور 1395 ] [ 22:45 ] [ رضا ]

 

هفته نامه انگلیسی «جینز دیفنس» در مطلبی به قلم «جرمی بینی» پیرامون «تقویت شبکه پدافند هوایی ایران» نوشت: فرمانده پدافند هوایی ایران از چشم انداز استقرار سامانه‌های جدید دفاع موشکی «اس-۳۰۰» در حالی خبر داده که قرار است  این سامانه‌ دفاع موشکی برد بلند با استقرار در مکان‌های مناسب بتواند فضای بین‌المللی خلج فارس را  نیز پوش دهد.

«جینز دیفنس» به نقل از سرتیپ «فرزاد اسماعیلی» از برنامه‌های جدید ایران برای ایجاد تغییر در پوشش دفاع  هوایی خلیج فارس و دریای عمان خبر داد.

بر این اساس، اکثر سامانه‌های برد بلند قدیمی ایران اینک در اطراف شهرهای مرکزی چون تهران، اصفهان و کاشان استقرار یافته‌اند و در این میان سامانه‌های دفاع موشکی «اس-۲۰۰» و « HQ-2» در سواحل خلیج فارس در بوشهر و بندرعباس قرار دارند.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 20 شهريور 1395 ] [ 22:42 ] [ رضا ]

مراسم تودیع و معارفه جانشین اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با حضور روسای عقیدتی سیاسی های تابعه، معاونین ، مسئولان و کارکنان این اداره برگزار شد.

 


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 20 شهريور 1395 ] [ 22:39 ] [ رضا ]

حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا در پیامی درگذشتِ همسر مکرّم امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفتند.

 


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 20 شهريور 1395 ] [ 22:36 ] [ رضا ]

طی پیامی؛

فرمانده کل ارتش از ابراز همدردی مسئولین کشوری و لشکری تشکر کرد

 

امیر سرلشکر عطاءالله صالحی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی از ابراز همدردی و حضور گرم و صمیمانه مسئولین کشوری و لشکری در مراسم تشییع و خاکسپاری مرحومه حاجیه خانم شریعتمداری (همسر گرامی فرمانده کل ارتش) تقدیر و تشکر نمود.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ شنبه 20 شهريور 1395 ] [ 22:35 ] [ رضا ]

امیر دریادار سیاری در تشییع پیکر شهید غلامرضا شیرانی:

شهید شیرانی نشان داد سرباز ولایت است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: شهید شیرانی نشان داد سرباز ولایت است و تمام تلاش خود را برای تحقق امر ولی در مکران به کار گرفت و اگر امروز پرچم ایران اسلامی در آب‌های آزاد برافراشته می‌شود به برکت خون این شهداست.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ شنبه 20 شهريور 1395 ] [ 22:33 ] [ رضا ]

جانشین فرمانده نیروی دریایی:

شهید شیرانی نقش مهمی در توسعه سواحل مکران و اقتدار دفاعی نیروی دریایی داشت

امیر دریادار بی غم گفت: شهید شیرانی با حضور پُرثمر خود، نقش مهمی در حوزه آبادانی و توسعه سواحل مکران و نیز ارتقای توان دفاعی نیروی دریایی در منطقه حساس و مهم جاسک داشت.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 20 شهريور 1395 ] [ 22:31 ] [ رضا ]

به دنبال شهادت امیر دریادار شیرانی؛

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تسلیتی صادر کرد

به دنبال شهادت امیر دریادار شیرانی فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تسلیتی صادر کرد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 20 شهريور 1395 ] [ 22:28 ] [ رضا ]

دفتر مطبوعاتی حوزه نظامی فدرال جنوب روسیه روز شنبه اعلام کرد: سفر برنامه ریزی شده ناو موشک انداز تاتارستان و ناوچه موشکی گرادسوژیاسک به دریای خزر اوایل ماه آینده (اکتبر) انجام خواهد شد.


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ دو شنبه 15 شهريور 1395 ] [ 22:26 ] [ رضا ]

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowObjectPicture.aspx?ObjectType=NEWS&ObjectID=d984bbf0-12fd-4d25-9812-2f4f380f9777

 

فرمانده نیروی زمینی:دشمن با راهبرد جنگ‌های ترکیبی به ‌دنبال تحقق اهداف خود در منطقه است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دشمن در مواجهه با ایران اسلامی راهبرد جنگ ترکیبی را در پیش گرفته و با استفاده از تهدید، تحریم، فشار اقتصادی و تمامی ظرفیت‌های جنگ‌های نرم، نیمه‌سخت و سخت به‌ دنبال تحقق اهداف خود در منطقه است.


برچسب‌ها: ارتش، تازه های خبر
ادامه مطلب
[ دو شنبه 15 شهريور 1395 ] [ 22:23 ] [ رضا ]

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowObjectPicture.aspx?ObjectType=NEWS&ObjectID=a3dab2ea-ab41-46ce-bb5c-7ad7fa77457b

 

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در جمع متسابقین شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی خواهران شاغل و خانواده های کارکنان آجا از آنان تجلیل کرد.

 به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرلشکر عطاءالله صالحی، فرمانده کل ارتش صبح امروز دوشنبه، همزمان با دومین روز از برگزاری مسابقات قرانی آجا در جمع متسابقین این دوره از مسابقات در مسجد حضرت امام خمینی(ره) ستاد آجا حضور یافت و از نزدیک با آنان دیدار و به گفت و گو پرداخت.

فرمانده کل ارتش در این دیدار بر نقش معنویت در تقویت و ارتقاء بنیه دفاعی تأکید و از حضور پرشور جوانان و خانواده های کارکنان آجا در مسابقات قرآنی تجلیل و قدردانی کرد.

گفتنی است شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی خواهران شاغل و خانواده های کارکنان آجا به مدت سه روز از 14 تا 17 شهریور ماه و به همت معاونت فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سالن همایش های کوثر این سازمان برگزار و از منتخبین طی مراسمی در اختتامیه این رقابت ها تجلیل بعمل خواهد آمد.


برچسب‌ها: ارتش، تازه های خبر
[ دو شنبه 15 شهريور 1395 ] [ 22:19 ] [ رضا ]

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowObjectPicture.aspx?ObjectType=NEWS&ObjectID=6a5a0927-92d0-42c7-8a34-23adac85a96e

 

دیدارهیئت نظامی کشور ایتالیا با فرمانده نیروی دریایی ارتش

هیئت بلندپایه ای از ارتش کشور ایتالیا با امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.


برچسب‌ها: ارتش، تازه های خبر
ادامه مطلب
[ دو شنبه 15 شهريور 1395 ] [ 22:14 ] [ رضا ]

 

حجت الاسلام انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در جمع دانشجویان منتخب دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این افتخار بزرگی است که جوان با انتخاب خودش مسیر دفاع از کشورش را انتخاب کند و لباسی را برتن می کنند که لباس دفاع از حریم ولایت است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ایمان، شجاعت و غیرت را از شاخصه های اصلی افسران نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: اگر کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران را با ارتش های جهان مقایسه کنیم می بینیم که در کنار شباهت ها (تخصص و توانمندی)، تفاوت بزرگی در توجه به خدا، دین و وظیفه انسانی با یکدیگر دارند.

حجت الاسلام انصاری با ضروری دانستن وجود ترس در انسان و نیز تقسیم بندی آن به معقول و نامعقول اظهار داشت: نقطه مقابل ترس شجاعت است ؛انسان برای حفاظت یک ارزش انسانی باید ترس و واهمه را کنار بگذارد و شما جوانان برومندی که به عنوان یک نظامی لباس مقدس حفظ حریم ولایت و پاسداری از دین، ناموس و کشور را بر تن دارید نباید ترس داشته باشید و باید شجاعت خود را به بالاترین درجه برسانید و در مقابل هر زور گویی و بی عدالتی ایستادگی نمایید.

وی  غیرت را میوه شجاعت دانست و ادامه داد: شما افسران آینده کشور اسلامی ایران باید غیرتمندترین انسان ها در دفاع از حریم و دین باشید هوشیار باشید اگر جایی ذره ای به دین لطمه ای وارد شد در میدان باشید تا وظیفه ای که بر عهده شما جوانان نهاده شده است را به خوبی انجام داده و غیرت خود را با انجام درست کارهای محوله به کشور و هموطنان خود ثابت کنید. الگوهای بی نظیری از شجاعت و غیرت در سیره عملی پیشوایان دینی خود داریم که اوج آن را می توان در واقعه کربلا مشاهده کرد تا بتوانیم حماسه هایی همانند هشت سال دفاع مقدس را دوباره باز تولید کنیم.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در پایان گفت: شجاعت دو مرحله دارد 1- تسلط و چیرگی در میدان رزم 2- تسلط و چیرگی در میدان هوی و هوس . شجاع ترین مردم کسی است که با هوی و هوس خودش مبارزه کند شجاعت در میدان نبرد بسیار ارزشمند است.

 


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ دو شنبه 8 شهريور 1395 ] [ 22:50 ] [ رضا ]

 

حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(صلی الله علیه و آله) ارتش جمهوری اسلامی ایران، با تأکید بر اهمیت پدافند به‌عنوان «خط مقدم مقابله با هر گونه تهاجم»، جبهه مقابل جمهوری اسلامی را جبهه‌ای «خبیث، خدعه‌گر و مخالف استقلال ملت» خواندند و خاطرنشان کردند: در مقابل این دشمن که به‌دنبال تضعیف توان دفاعی کشور است، باید آمادگی‌های نیروهای مسلح آنچنان افزایش یابد که دشمن حتی به خود اجازه فکر کردن درباره تجاوز را ندهد.
حضرت آیت الله خامنه‌ای، «عزم، اراده و توانایی نیروی انسانی» را عاملی مهم در برطرف کردن موانع و ضعفها برشمردند و افزودند: قرارگاه پدافند جزء خطوط مقدم و اصلی است و باید با قدر دانستنِ این موقعیت مهم، و با نشان دادن عزم، اراده و قاطعیت، عزم دشمن را در تهاجم تضعیف کنید.
رهبر انقلاب اسلامی مسئله دشمنی با ملت ایران و نظام اسلامی را فراتر از برخی دشمنی‌های رایج در دنیا دانستند و خاطرنشان کردند: جبهه مقابل ما که از آن با تعابیری همچون «نظام سلطه» یا «صهیونیسم جهانی» یاد می‌کنیم، جبهه‌ای خبیث و خدعه‌گر و با اندیشه‌های ظالمانه است که با اصل اعتقادات دینی، استقلال و زیر بار حرف زور نرفتن ملت ایران، دشمنی دارد.
ایشان با اشاره به بروز دشمنی این جبهه مستکبر در چهره‌های گوناگون، افزودند: این دشمنی یک روز در چهره رژیم ایالات متحده امریکا و روز دیگر در چهره رژیم ظالمی همچون صدام بروز می‌کند، اما مهم آن است که ما با استفاده از امکانات و ظرفیتهای فراوان کشور و با شناخت موقعیت و برنامه دشمن، موضع و تصمیم درست را اتخاذ، و به آن عمل کنیم.
حضرت آیت الله خامنه‌ای، مخالفت و جنجال گسترده در خصوص سامانه موشکی اس۳۰۰ و یا تأسیسات حفاظت‌شده فردو را نمونه‌هایی از خباثت دشمن ملت ایران خواندند و افزودند: سامانه اس۳۰۰ ابزاری دفاعی است نه تهاجمی، اما امریکایی‌ها تمام تلاش خود را کردند که جمهوری اسلامی از این امکان برخوردار نشود.
ایشان افزودند: ما با چنین دشمنی مواجه هستیم که حق دفاع را نیز برای ملت ما قائل نیست و در واقع می‌گوید بدون دفاع بمانید تا هر زمان که خواستیم بتوانیم کشور را مورد تهاجم قرار دهیم.
فرمانده کل قوا همچنین بر هوشیاری، اقدام بهنگام و به‌کارگیری انواع روشهای متنوع و ابزارهای پیشرفته در پدافند هوایی تأکید و خاطرنشان کردند: دشمن باید بفهمد که اگر تهاجم کند، ضربه محکمی خواهد خورد و دفاع ما شامل پاسخگویی نیز خواهد بود.
پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با گرامی‌داشت هشتمین سالروز تشکیل این قرارگاه گزارشی از مهمترین اقدامات قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) بیان کرد.


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ دو شنبه 8 شهريور 1395 ] [ 22:48 ] [ رضا ]

افسران - قدرت امروز جمهوری اسلامی ایران از خدای متعال است


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ دو شنبه 8 شهريور 1395 ] [ 22:47 ] [ رضا ]


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ دو شنبه 8 شهريور 1395 ] [ 22:46 ] [ رضا ]

نحوه ثروتمندشدن,رازهای ثروتمند شدن

 

مولتی میلیاردر شدن مستلزم اراده و پشتکار و تلاش فراوان است


میلیاردرها رازهایی که دارند که با آنها پولدار شده اند. شما هم اگر می خواهید جزو انسان های پولدار باشید به شما پیشنهاد می کنیم این رازها را بدانید.


مولتی میلیاردر شدن مستلزم اراده و پشتکار و تلاش فراوان است. البته داشتن شم اقتصادی هم کمک زیادی در ثروتمند تر شدن می کند. اگر باور و اراده‌ی عمیقی داشته باشیم، هیچ محدودیتی در رسیدن به آن‌چه فراتر از آن هستیم وجود ندارد. دوستان پولدار بسیاری دارم که مدت‌ها است از من خواسته‌اند این مطلب را بنویسم. دیروز با میلیاردرِ آینده، جاش مک‌آفی (بنیان‌گذار موسسه‌ی مک‌آفی)، گفت‌وگو می‌کردم. وی به من می‌گفت می‌توان یک شرکت میلیارد دلاری تاسیس کرد. مانند بسیاری از رفقای متمول‌ام، وقتی صحبت به الگوی ذهنی مولتی میلیاردر شدن می‌رسد، دیگر نمی‌تواند جلوی خودش را بگیرد.


برچسب‌ها: تازه های خبر
ادامه مطلب
[ دو شنبه 8 شهريور 1395 ] [ 22:44 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 2584
بازدید کل : 84151
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->