تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





http://www.aja.ir/Portal/picture/?1435102/1

 

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نقل از تسنیم، مردم در شبکه‌های اجتماعی در حال تقدیر از عملکرد نیروهای مسلح به خصوص ارتش و سپاه در امدادرسانی به زلزله زدگان غرب کشورهستند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدایی‌ترین لحظات وقوع زلزله 7.3 ریشتری در کرمانشاه، پا به عرصه خدمت‌رسانی گذاشته و تمام توان خود را به میدان آوردند تا از آلام مردم بکاهند.

سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه و سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به عنوان اولین مسئولین نظام، وارد منطقه شدند تا از نزدیک در جریان امور قرار بگیرند و دستورات لازم را برای کمک‌رسانی سریع‌تر نیروهای تحت امرشان، صادر کنند.

سپاه و ارتش قبل از اینکه فرماندهاشان وارد میدان کمک رسانی به مردم شوند، کار ارسال محموله‌های امدادی و اقلام غذایی را آغاز کرده بودند و از همان روز اول، کمک‌های سپاه و ارتش، مردم آسیب دیده را تسکین داد.


برچسب‌ها: ارتش، تازه های خبر
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 25 آبان 1396 ] [ 22:22 ] [ رضا ]

http://www.aja.ir/Portal/picture/?1435553/%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D9%84%D8%B4%DA%A9%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B3%D9%88%DB%8C

 

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش گفت: ارتش، سپاه، بسیج و مجموعه‌ نیروهای مسلح در این حادثه غم‌بار جلوه زیبایی از هم‌افزایی را به نمایش گذاشتند، اما مجاهدت همچنان باقیست.
امیر سرلشکر موسوی ضمن عرض تسلیت و ابراز تاسف و تاثر فراوان و همدردی با مردم شریف استان کرمانشاه و مناطق زلزله زده به‌ویژه خانواده های داغدار، صبر و اجر برای بازماندگان و سلامت و عافیت کامل برای آسیب دیدگان و مجروحان را از خداوند بزرگ مسئلت کرد و افزود: شکر به درگاه خداوند که ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و سایر نیروهای مسلح توانستند در اجرای فرمان فرمانده معظم کل قوا همه امکانات و توان خود را برای یاری رساندن به صحنه بیاورند.


برچسب‌ها: ارتش، تازه های خبر
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 25 آبان 1396 ] [ 22:20 ] [ رضا ]

http://www.aja.ir/Portal/picture/?1435537/%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D9%BE-%D8%AD%DB%8C%D8%AF%D8%B1%DB%8C

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش خدمت ارتش به مردم را وظیفه ای انسانی و دینی برشمرد و از استمرار این کمک ها خبر داد.
به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی، امیر سرتیپ کیومرث حیدری گفت: کمک های ضروری توسط تجهیزات زمینی و بالگردهای این نیرو به مردم در شهر و روستاهای مختلف غرب کشور، همچنان در حال ارسال است.
وی افزود: خبازخانه های سیار به پخت نان و همچنین آشپزخانه های سیار به طبخ غذا مشغولند و با برنامه ریزی های انجام شده، توزیع نیازمندی های ضروری مردم ادامه دارد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: ارسال سوخت، یخچال های حامل دارو، پتو، آب معدنی، وسایل گرمایشی، آرد، لباس گرم و مواد غذایی توسط کامیون ها، خودروهای سبک و بالگردها از دیگر اقدامات امروز ارتش در منطقه زلزله زده کرمانشاه است.
سرتیپ حیدری مهمترین اقدام روزهای گذشته ارتش ارسال نیازهای ضروری و تیم های پزشکی از تهران به کرمانشاه عنوان کرد و افزود: با تلاش و همدلی ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و دستگاه های دولتی شرایط بهتری برای کمک رسانی به مردم کرمانشاه ایجاد شده است.
 


برچسب‌ها: ارتش، تازه های خبر
[ پنج شنبه 25 آبان 1396 ] [ 22:17 ] [ رضا ]

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش و سپاه در کنار هم به امدادرسانی مناطق زلزله زده غرب شتافته‌اند و از اولین ساعات این حادثه تلخ، در کنار مردم حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی ارتش ج.ا.ا. ، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به آخرین وضعیت امدادرسانی به زلزله‌زدگان گفت: ارتش و سپاه در کنار هم به امدادرسانی مناطق زلزله زده غرب شتافته‌اند و از اولین ساعات این حادثه تلخ، در کنار مردم حضور داشتند.

وی در این باره افزود: تیپ‌های واکنش سریع و امداد و نجات، هوانیروز و تیم مجهز پزشکی از ارتش با حضور در منطقه، بخش بسیار عظیمی از ماموریت خود را آغاز کرده‌اند.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ سه شنبه 23 آبان 1396 ] [ 19:17 ] [ رضا ]

 

نخستین نوزاد در بیمارستان صحرایی احداث شده ارتش در سر پل ذهاب در سلامت کامل به دنیا آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارتش ج.ا.ا. از منظقه زلزله زده سرپل ذهاب؛ تولد نخستین نوزاد در بیمارستان صحرایی تیپ 71 نیروی زمینی ارتش موجب خوشحالی امداد رسانان نیروی زمینی ارتش شد.

دکتر شهنام بابلی رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش با اعلام این مطلب، از تلاش کارکنان ارتش و امداد رسانی به بهترین شکل ممکن در بیمارستان های صحرایی ارتش با تجهیزات مورد نیاز خبر داد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ سه شنبه 23 آبان 1396 ] [ 19:15 ] [ رضا ]

 


 فرمانده بهداشت، درمان و امداد ارتش در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی ارتش گفت :در شبانه روز گذشته 770 نفر از مصدومان و مجروحان زلزله کرمانشاه به بیمارستان 520 ارتش در این شهر منتقل شده که 170 نفر به صورت سرپایی مداوا شده و ترخیص شدند.
وی در ادامه افزود:3 تیم پزشکی و پیراپزشکی ارتش از ساعت 11 صبح دیروز از پایگاه شکاری شهید نوژه و بیمارستان ارتش در همدان و یکان های نیروی زمینی در خرم آباد وارد کرمانشاه و از آنجا به سرپل ذهاب و قصرشیرین اعزام شدند.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ سه شنبه 23 آبان 1396 ] [ 19:13 ] [ رضا ]

 

امیر سرتیپ دوم خلبان قربانی گفت: تا این لحظه 915 نفر از مجروحین زلزله غرب کشور توسط بالگردهای هوانیروز جابجا شده اند.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش که در پادگان ابوذر سرپل ذهاب، هدایت عملیات بالگردها را بر عهده دارد گفت: تا این لحظه بالگردهای هوانیروز 520 سورتی پرواز در راستای جابجایی مجروحین زلزله غرب کشور انجام داده اند.
وی اظهار داشت: در طی این پروازها 915 نفر از مجروحین و مصدومان زلزله اخیر به بیمارستان های منطقه ای و مناطق استقرار تیم های پزشکی منتقل شده اند.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ سه شنبه 23 آبان 1396 ] [ 19:12 ] [ رضا ]

 

فرمانده کل ارتش در ابتدای عزیمت به منطقه زلزله زده استان کرمانشاه ضمن تسلیت به بازماندگان این حادثه تاسف بار گفت: تمامی امکانات نیروهای ارتش در خدمت مردم عزیز در مناطق زلزله زده خواهد بود و آماده تامین هرگونه نیازمندی ستاد بحران خواهیم بود.

امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی وقوع حادثه زلزله در غرب کشور اظهار داشت: تمامی امکانات نیروهای ارتش در خدمت مردم عزیز در مناطق زلزله زده خواهد بود و آماده تامین هر گونه نیازمندی ستاد بحران خواهیم بود.

امیر موسوی برای بررسی آخرین تلاشها در رابطه با کمک رسانی زلزله زدگان عازم کرمانشاه شد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ سه شنبه 23 آبان 1396 ] [ 19:10 ] [ رضا ]

 

حکم انتصاب امیر پوردستان از سوی فرمانده معظم کل قوا

امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» از سوی فرمانده معظم کل قوا به ریاست مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ جمعه 19 آبان 1396 ] [ 20:33 ] [ رضا ]

 

دریادار سیاری:

آنچه در نیروی دریایی اتفاق افتاد حاصل حرکت در راه ولایت بود

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: آنچه در نیروی دریایی ارتش اتفاق افتاده عنایت خداوند متعال و حرکت در راه ولایت فقیه و تلاش همه کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش است.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ جمعه 19 آبان 1396 ] [ 20:32 ] [ رضا ]

 

امیر جعفری تهرانی ‌، امیر اشکان ،امیر کلهر و امیر موسوی از نیروی دریایی ارتش به ستاد ارتش منتقل شدند.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ جمعه 19 آبان 1396 ] [ 20:29 ] [ رضا ]

 

امیر سرتیپ دکتر محمدحسین دادرس در سال 58 وارد دانشگاه افسری شد و پس از طی دوره ی کارشناسی به جبهه ی حق اعزام شد . وی پس از فراگیری علوم مختلف نظامی و تحصیل در محضر اساتیدی همچون شهید نامجوی و شهید صیاد شیرازی مسوولیت فرماندهی یکان های رزمی را در رده های مختلف فرماندهی عهده دار شد.

 


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ سه شنبه 16 آبان 1396 ] [ 20:46 ] [ رضا ]

 

 

دريادار حبیب‌الله سیاری درسال 1353 با ورود به دانشکده افسری نیروی زمینی به استخدام ارتش در آمد و پس از پایان تحصیلات و طی دوره‌ مقدماتی در رسته تکاوری، در نیروی دریایی ارتش مشغول خدمت شد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ سه شنبه 16 آبان 1396 ] [ 20:44 ] [ رضا ]

 

 امیر دریادار حسین خانزادی  در سال 1365 با ورود به دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) خدمت در ارتش را آغاز کرد و تحصیلات دانشگاهی خود را در دوره کارشناسی ناوبری و فرماندهی کشتی در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر طی کرده و دوره عالی خلبانی هاورکرافت و دوره کارشناسی ارشد مدیریت علوم دفاع دریایی را نیز در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) پشت سر گذاشته و همچنین دارای کارشناسی ارشد طرح‌ریزی جنگ دریایی در کشور پاکستان و دانش‌آموخته نظری مدیریت استراتژیک (نظامی) در مقطع دکتری PhD دانشگاه عالی دفاع ملی است.
دریادار خانزادی عضو هیات علمی وزارت علوم با رتبه استادیار است و تحقیق دانشجویی خود در مقطع کارشناسی ارشد را با عنوان «کاربرد هاورکرافت در ماموریت‌های آینده نیروی دریایی ارتش با رویکرد به تهدیدات» تهیه و در حوزه‌های مختلف علوم دریایی نیز به عنوان مدرس مشغول به کار است.
امیرخانزادی با تسلط به زبان انگلیسی و نقش آفرینی در تدوین سند راهبردی نیروی دریایی آینده برای افق 1404، تاکنون در تالیف و ترجمه چند کتاب ازجمله «تاکتیک‌ها و تجهیزات دریایی»، «هدایت و کاربری هواپیماهای بدون سرنشین KD2R5Q» و همچنین «تنگه‌های راهبردی جهان» مشارکت داشته و چند کتاب نیز با موضوع کاربرد هاورکرافت‌ها، ژئوپلیتیک اقیانوس هند، اصول پایه قدرت دریایی و ... در دست تدوین دارد.
از جمله مسئولیت‌های وی مسئولیت افسر توپخانه و ملوان و ضد زیردریایی در ناوگروه ناوشکن‌های نیروی دریایی ارتش،مسئولیت افسر عملیات، فرمانده دوم و فرماندهی اسکادران هواناوهای نیروی دریایی ارتش،مسئولیت مدیر آموزش یگانی در معاونت آموزش و نیز معاونت طرح و برنامه‌ و بودجه نیروی دریایی ارتش اشاره کرد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ سه شنبه 16 آبان 1396 ] [ 20:41 ] [ رضا ]

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowObjectPicture.aspx?ObjectType=NEWS&ObjectID=963152b2-f2f5-429a-aad8-5faf851f179e

 

امیر سرتیپ دوم جعفری:

رصد و مراقبت ویژه کلیه پرواز های فرا منطقه ای در ایام اربعین

سرتیپ دوم جعفری از فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ضمن اعلام برقراری پوشش کامل پدافندی در ایام اربعین برای زائرین گفت: رصد و مراقبت ویژه کلیه پروازهای فرا منطقه ای در حال فعالیت در آسمان کشور عراق اعم از با سرنشین و بدون سرنشین در ایام اربعین به صورت ویژه صورت می پذیرد.


برچسب‌ها: ارتش، تازه های خبر
[ یک شنبه 14 آبان 1396 ] [ 22:43 ] [ رضا ]

http://www.aja.ir/Portal/picture/?1417834/%D9%86%D8%A7%D8%AE%D8%AF%D8%A7-%D8%AD%D9%85%D9%88%D8%AF%DB%8C

 

ناخدا یکم حمودی خبر داد:احدث یک بیمارستان صحرایی و دو موکب خدمت رسانی به زائران اربعین

فرمانده پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر و آبادان با بیان این که نیروی دریایی میزبان ویژه نیروهای مسلح در منطقه آبادان و خرمشهر است از احداث یک بیمارستان صحرایی و دو موکب ویژه برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

 

 


برچسب‌ها: ارتش، تازه های خبر
ادامه مطلب
[ یک شنبه 14 آبان 1396 ] [ 22:38 ] [ رضا ]

http://www.aja.ir/Portal/picture/?1417729/1

 

با حکم فرمانده معظم کل قوا انجام شد؛سه انتصاب جدید در ارتش جمهوری اسلامی ایران

حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در احکام جداگانه‌ای امیر سرتیپ محمدحسین دادرس را به جانشینی فرمانده کل ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری را به معاونت هماهنگ‌کننده ارتش و امیر دریادار حسین خانزادی را به فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

 

برچسب‌ها: ارتش، تازه های خبر
ادامه مطلب
[ یک شنبه 14 آبان 1396 ] [ 22:35 ] [ رضا ]

 

استقبال مردم از محصولات ارتش در نمایشگاه مطبوعات

محصولات رسانه ای ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات کشور با استقبال خوب مردم مواجه شد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ جمعه 12 آبان 1396 ] [ 18:12 ] [ رضا ]

 

به مناسبت فرارسیدن 13 آبان؛

ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرارسیدن 13 آبان، روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی بیانیه ای صادر کرد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ جمعه 12 آبان 1396 ] [ 18:11 ] [ رضا ]

 

در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی آجا؛

سخنگوی ارتش از پوشش رسانه ای رزمایش نیروی هوایی تقدیر کرد

به دنبال پایان یافتن هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی، امیر تقی خانی، از رسانه های جمعی کشور اعم ازخبرگزاری ها و مطبوعات بویژه رسانه ملی، بدلیل پوشش مطلوب و اثربخش این رزمایش تقدیر و تشکر کرد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ جمعه 12 آبان 1396 ] [ 18:10 ] [ رضا ]

 

در دیدار سرلشکر موسوی و سردار حاجی‌زاده مطرح شد؛

تحریم‌های آمریکا خللی در توان موشکی ایران ایجاد نمی‌کند

فرمانده کل ارتش و فرمانده نیروی هوافضای سپاه بر عدم تاثیرگذاری تحریم‌های آمریکا بر توان موشکی ایران تاکید کردند.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ جمعه 12 آبان 1396 ] [ 18:7 ] [ رضا ]

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowObjectPicture.aspx?ObjectType=NEWS&ObjectID=39bfee22-d232-4e40-bbe9-a8b6bef99fd0

 

هواپیماهای بمب افکن راهبردی سوخو24 و فانتوم اقدام به بمباران شبانه اهداف از پیش تعیین شده کردند.


برچسب‌ها: ارتش، تازه های خبر
[ سه شنبه 9 آبان 1396 ] [ 22:9 ] [ رضا ]

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowObjectPicture.aspx?ObjectType=NEWS&ObjectID=f2a33f31-7536-46b3-a608-379a0a0f499d

 

در پی درگذشت پدر سردار سلیمانی، امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش در پیام تسلیتی، این ضایعه را به وی تسلیت گفت.


برچسب‌ها: ارتش، تازه های خبر
[ سه شنبه 9 آبان 1396 ] [ 22:7 ] [ رضا ]

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowObjectPicture.aspx?ObjectType=NEWS&ObjectID=264c1e6f-31f2-400d-8c2a-408bc02b622f

 

در اولین روز از هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت انجام شد؛

انهدام اهداف هوایی توسط هواپیمای شکاری میگ 29

در اولین روز از هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، هواپیمای رهگیر میگ29 با استفاده از موشک های بهینه شده و ارتقا یافته در محیط واقعی جنگ الکترونیک، اهداف هوایی را با موفقیت منهدم کردند.


برچسب‌ها: ارتش، تازه های خبر
[ سه شنبه 9 آبان 1396 ] [ 22:6 ] [ رضا ]

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowObjectPicture.aspx?ObjectType=NEWS&ObjectID=3578166e-d948-45d1-9c1f-99bc13de765f

 

همزمان با هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش در منطقه انارک و اصفهان سیزدهمین طرح مردم یاری این نیرو با عنوان سفیران سلامت در نایین و مناطق محروم این شهرستان از جمله بافران، انارک و چوپانان آغاز شد.


برچسب‌ها: ارتش، تازه های خبر
[ سه شنبه 9 آبان 1396 ] [ 22:5 ] [ رضا ]

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowObjectPicture.aspx?ObjectType=NEWS&ObjectID=a99852b5-590b-4ead-9d3e-b3c4590f7a72

 

در اولین دوز از مرحله اصلی هفتمین رزمایش فدائیان حریم ولایت، هواپیماهای اف5، صاعقه، و اف7، اهداف مهم و حیاتی دشمن را با استفاده از تسلیحات ساخت داخل منهدم کردند.


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ سه شنبه 9 آبان 1396 ] [ 22:3 ] [ رضا ]

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowObjectPicture.aspx?ObjectType=NEWS&ObjectID=ec4ed851-bc92-4ac9-b07a-ac19a384746c

 

هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت آغاز شد

مرحله اصلی و عملیاتی هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت صبح امروز با رمز مقدس یا ابوالفضل العباس (ع) در منطقه عمومی اصفهان با شرکت کلیه پایگاه های شکاری و ترابری نیروی هوایی ارتش و با محوریت پایگاه شهید بابایی اصفهان آغاز شد.


برچسب‌ها: ارتش، تازه های خبر
[ سه شنبه 9 آبان 1396 ] [ 22:1 ] [ رضا ]


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ پنج شنبه 4 آبان 1396 ] [ 19:3 ] [ رضا ]

 

فرماندهان منطقه پدافند هوایی جنوب شرق ارتش با فرمانده سپاه پاسداران امام سجاد (ع) هرمزگان دیدار کرد.

امیر سرتیپ دوم محمد یوسفی خوش قلب فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با سردار ترابی فرمانده سپاه پاسداران امام سجاد (ع) هرمزگان دیدار کرد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ پنج شنبه 4 آبان 1396 ] [ 19:2 ] [ رضا ]

 

همایش دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به مناسبت ایام سوگواری حضرت رقیه سلام الله با حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری ارتش جمهوری اسلامی با شعار "ارتشی ،سپاهی یک لشگر الهی" به میزبانی دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ پنج شنبه 4 آبان 1396 ] [ 19:1 ] [ رضا ]

 

فرمانده هوانیروز:

انس با قرآن موجب هدایت است

امیر قربانی گفت: انس با قرآن و تدبر در آیات شریف این معجزه بزرگ الهی موجب می شود انسان هدایت شده و از مسیر اصلی دور نشود.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ پنج شنبه 4 آبان 1396 ] [ 19:0 ] [ رضا ]

 

با حضور فرمانده معظم کل قوا؛

مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش برگزار شد

مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش با حضور فرماندهی معظم کل قوا در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ پنج شنبه 4 آبان 1396 ] [ 18:58 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 2578
بازدید کل : 84145
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->