تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتقای توان رزمی با استفاده از نیروی انسانی کارآمد در راستای افزایش امنیت و اقتدار کشورمان در آب های بین المللی را از تاکیدات فرمانده معظم کل قوا عنوان کرد.


برچسب‌ها: اخبارارتشتازه های خبر
[ چهار شنبه 29 دی 1395 ] [ 19:33 ] [ رضا ]

 

گردهمایی تبیین و بازنگری قوانین و مقررات مالی آجا با حضور کلیه عاملین ذیحساب و روسای دارایی های نیروهای سه گانه و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش و سازمان های آجا با هدف ارتقای توان عملیاتی در دارایی ارتش برگزار شد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ چهار شنبه 29 دی 1395 ] [ 19:31 ] [ رضا ]

 

فرمانده هوانیروز خبر داد:

بازآماد پنج فروند بالگرد هوانیروز ارتش

فرمانده هوانیروز از بازآماد پنج فروند از انواع بالگردهای پشتیبانی و رزمی در پایگاه چهارم هوانیروز خبر داد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ چهار شنبه 29 دی 1395 ] [ 19:30 ] [ رضا ]

توجیه عجیب شاه برای جدایی بحرین از ایران!!!

 

یکی دیگر از مناقشات بین ایران و عربستان در دوره پهلوی اول، مسئله بحرین بود. دولت ایران که در دوره قاجار و اوایل پهلوی تقریبا تبعیت بحرین از انگلستان را پذیرفته بود، به ناگاه گویا به یاد این منطقه افتاد و سعی کرد آن را دوباره به ایران ضمیمه کند.

به این منظور در سال 1336ه.ش مجلس شورای ملی، طرح الحاق بحرین به کشور به عنوان استان چهاردم را تصویب کرد [1] و ایران بر حاکمیت خود بر این جزیره تاکید کرد.
در همان زمان در ایران شایعه­‌ای قوت گرفت که در آن دولت عربستان در صدد تاسیس اتحادیه­‌ای است که در آن بحرین نیز به عنوان کشوری مستقل شرکت دارد.


برچسب‌ها: تازه های خبر
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 دی 1395 ] [ 19:28 ] [ رضا ]

۷ رویداد مهم نظامی بین ایران و آمریکا در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما+عکس

 

به گزارش میلیتاری نیوز، دوران ۸ ساله ریاست جمهوری باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا روز جمعه ۱ بهمن ماه (۲۰ ژانویه ۲۰۱۷) به پایان می‌رسد.

ایران و آمریکا در این دوره ۸ ساله، تنش‌ها، مراودات، مذاکرات و تقابلات زیادی داشته‌اند اما در حوزه نظامی،‌ اتفاقاتی مهمی بین ایران و آمریکا رخ داده است که برخی از این اتفاقات آنقدر مهم هستند که می‌توان از آنها به عنوان اتفاقی تاریخی نام برد.

در ذیل، نگاهی داریم به مهمترین رویدادهای نظامی‌ای که بین ایران و آمریکا در دوران ۸ ساله ریاست جمهوری باراک اوباما رخ داده است.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 دی 1395 ] [ 19:25 ] [ رضا ]

 

زمانی که جنگ جهانی  دوم اغاز شد شوروی دارای  بزرگترین ناوگان خودروی های  ابی خاکی  در جهان بود. نیاز به خودرو که بتواند با حرکت روی اب از روی رودخانه عبور کند در شوروی بسیار مهم بود زیرا شوروی سرزمینی پر از رودخانه ها و دریاچه های بزرگ بود و در عین حال   جادها و پل های شوروی همیشه خراب و کم تعداد بودند. با اغاز  جنگ جهانی دوم شوروی ساخت  خودرو های ابی خاکی را به نفع ساخت تجهیزات  دیگر رها  کرد و زمانی که درسال ۱۹۴۳ وارد خاک اروپا برای ادامه نبرد با نازی ها  ، ناوگان خودرو های ابی خاکی ان یا از بین رفته بوند ویا قدیمی و فرسوده بودند

در اروپای شرقی دریاچه ها و رودخانه های  پر اب  برای ارتش  شوروی مشکل ایجاد کرده بود . خودرو های قدیمی  توان حمل سربازان زیادی نداشت و انهایی  هم که چنین توانی داشتن سلاح برای اتش از روی اب و و پشتیبانی  و پوشش خود در هنگام عبور  از رودخانه را  نداشتند. ارتش شوروی مجبور به پل گذاری رودخانه های پر  اب اروپای شرقی  شد که پیش روی  را بسیار اهسته میکرد و از طرفی پلگذاری در همه نقاط  رودخانه نیز ممکن نبود


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 دی 1395 ] [ 19:22 ] [ رضا ]

 

ایران دو نقطه از سه نقطه مداری در فضا را از دست داد

 

سال‌‌های نه چندان دور صنعت فضایی ایران در مرکز توجهات اخبار داخلی و خارجی بود؛ مدتی است که  هیاهوی این صنعت فروکش کرده و اخبار فعالیت های آن با سر و صدای کمتری هر از گاهی منتشر می‌شود. یکی از خبرهایی که این روزها شنیده می‌شود تمایل نخبگان فعال در صنعت فضایی ایران برای مهاجرت به دیگر کشورها است. به گونه‌ای که حتی برخی کشورهای حاشیه خلیج‌فارس نیز برای جذب نخبگان فضایی ایران دندان تیز کرده و تلاش می‌کنند.

درباره وضعیت امروز صنعت فضایی کشور با یکی از کارشناسان و مدیران سابق این صنعت به گفت‌وگو نشسته‌ایم.

محسن شاطرزاده عضو هیات علمی پژوهشگاه فضایی، تا اول فروردین ۹۵ مسئولیت معاونت پژوهشی این پژوهشگاه را عهده‌دار بوده است. وی مسئولیت‌هایی از جمله قائم مقام بین‌الملل سازمان فضایی، معاون اقتصادی و بین‌‌الملل وزارت صنایع و معادن و سفیر ایران در برزیل را در کارنامه دارد. معاونت گروه مپنا و مسئولیت انتقال فناوری از آلمان و ایتالیا در چندین پروژه مهم کشور از دیگر مسئولیت‌های پژوهشی و اجرایی او بوده است.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 دی 1395 ] [ 19:20 ] [ رضا ]

 

افسران - حرم اهل بیت
افسران - حرم اهل بیت
افسران - حرم اهل بیت
افسران - حرم اهل بیت
افسران - حرم اهل بیت

برچسب‌ها: تازه های خبر
[ چهار شنبه 29 دی 1395 ] [ 19:17 ] [ رضا ]


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ چهار شنبه 29 دی 1395 ] [ 19:16 ] [ رضا ]

افسران - میشه برای سلامتی امام زمان یه صلوات بفرستی؟


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ چهار شنبه 29 دی 1395 ] [ 19:16 ] [ رضا ]

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: باید متوازن با توسعه استفاده از دریا، دانش آن در بخش‌های مختلف از جمله طب رزم دریا را در کشورمان گسترش دهیم

امیردریادار حبیب‌الله سیاری در چهارمین همایش ملی‌ طب پیشگیری در بندرعباس که به میزبانی منطقه یکم دریایی ارتش جمهوری اسلامی برگزار ‌شد، اظهار داشت: حضور در دریاها و ایفای نقش مطلوب در این حوزه به دانش و ساز و کارهای علمی و فکری نیاز دارد که متناسب با مأموریت رهبر معظم انقلاب اسلامی به نیروی دریایی ارتش برای حضور در آب‌های آزاد و بین‌المللی برای صیانت از منافع جمهوری اسلامی ایران مورد پیگیری قرار گرفته است.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ چهار شنبه 29 دی 1395 ] [ 19:15 ] [ رضا ]

Image result for ‫حسنی مقدم‬‎

 

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی راهبردی ارتش، نهمین نشست هم اندیشی مسئولان سیاسی نیروهای مسلح استان گیلان به میزبانی مرکز آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا در رشت برگزار شد.در این مراسم فرمانده مرکز آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) بصیرت و روشنگری را نیاز همه اقشارکشور به ویژه نسل جوان  دانست و افزود : هرچه قدر بتوان به نسل جوان آگاهی بخشید، در همان راستا  می توانیم با التزام اعتقادی و اخلاقی ،عملکرد بهتری در جهت نیل به اهداف و آرمانهای نیروهای مسلح داشته باشیم .وی با اشاره به اینکه هویت ما دفاع از هویت اسلام ، انقلاب و کشور است گفت : نیروهای مسلح کشور به عنوان دست بلند نظام باید مظهر اقتدار ملت باشند. امیردریاداردوم حسنی مقدم افزود: یکی از مهمترین ویزگیهای انقلاب اسلامی این بود که همه اقشار مردم و جامعه را با مسائل سیاسی آشنا کرد و با این کار بر بصیرت مردم افزود. وی میدان جهاد با دشمنان را گسترده و متعدد توصیف کرده و خاطر نشان کرد : جهاد با دشمن در زمینه های مختلف امنیتی ، فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی در جریان است و برای دفاع از دستاوردهای  اسلام و انقلاب می بایست با ایستادگی، مقاومت مدبرانه و همچنین حضور با بصیرت در صحنه بکوشیم تا از دشمن شکست نخوریم . فرمانده مرکز آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) جوانان را نوک پیکان حملات فرهنگی دشمن دانست و افزود : استکبار جهانی در تلاش است به لحاظ فرهنگی و اعتقادی ، توان روحی وجسمی جوان ما را در اختیار بگیرد، لذا می بایست ضمن شناخت دقیق و آسیب شناسی اهداف دشمن ، معرفت و شناخت نسل جوان خود را بالا ببریم . 
دریاداردوم حسنی مقدم در بخش دیگر از سخنان خود تصریح کرد: کشور ما همواره مورد طمع دشمنان بوده است ، چرا که آنها با فضیلت ها و پیشرفت های کشور دشمن هستند،به همین منظور نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باید همواره بالاترین اثربخشی رزمی خود را از لحاظ روحی و جسمی داشته  باشند.
 


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ چهار شنبه 29 دی 1395 ] [ 19:14 ] [ رضا ]

افسران - باز به سوی حرمت آمدم...در طلب یک نگهت آمدم...


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ چهار شنبه 29 دی 1395 ] [ 19:12 ] [ رضا ]

یکی از سر شبکه های اصلی منافقین در اصفهان به دام افتاد

 ورود با هدف اغتشاش در تشییع آیت الله هاشمی

یکی از سرشبکه های اصلی منافقین که روز گذشته با هدف ایجاد تشنج و اغتشاش در جریان تشییع پیکر آیت الله هاشمی وارد کشور شده بود در اصفهان دستگیر شد.

از این فرد ویدیو های زیادی که برای ارسال به شبکه ماهواره ای وابسته به گروه تروریستی منافقین آماده شده بود به دست آمده است.

این سرشبکه منافقین در اطراف سی و سه پل اصفهان دستگیر شد و قبل از ورود به کشور در تور اطلاعاتی دستگاه های امنیتی کشور قرار داشت.


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ چهار شنبه 29 دی 1395 ] [ 19:10 ] [ رضا ]

افسران - رفاقتی که سرآغازش کربلای معلی بود

افسران - رفاقتی که سرآغازش کربلای معلی بود


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ چهار شنبه 29 دی 1395 ] [ 19:10 ] [ رضا ]

افسران - حیا واژه درحال فراموشی

 

#بسم_رب_المهدی 
.
.
.
۸ سال جنگیدند ... باتوپ ... تانک ... نارنجک...
.
دیدند شیعیان ایرانی قوی تراز این حرفان .
.
اومدن جنگی راه انداختند ارزان به نفع خودشون . اما #گران به نفع ما .
.
نامش #نرم است... 
.
"آرام .. بی سروصدا .. و #جذاب " 
.
خیلی ها را به #دام خودشان انداختند .
.
اما #مذهبی_ها را نه 
.
با خودشان گفتند تنها راه شکست بچه #حزب_اللهی_ها این است که #همرنگشان بشویم. 
#عقایدشان رو قبول کنیم .
.
آنگاه در قالب #مذهبی و #اسلام ; #گناه کردن را یادشان دهیم .
.
#حضرت_آقا کارشان را نام نهادن:" #اسلام_آمریکایی "
.
.
آمدند .. بدون ذره ای شک در دل بچه مذهبی ها ، یادشان دادن که چگونه با ابزار #دینشان ، راحت #گناه کنن .
.
به دختران #زینت و #خودنمایی را در قالب #چادر یادشان دادن.
.
به پسران #لاتی_گری را درقالب #ریش و #چفیه یادشان دادن .
.
آن زمان #ارزش_چادر را خیلی ها میدانستند .
.
اما الان #عده_ای دانسته یا ندانسته #ارزش_چادر را به زیرسوال برده اند .
.
آن زمان #ارزش_چفیه را درک میکردند.
.
اما الان #عده_ای دانسته یا ندانسته وجه #چفیه را سیاه کرده اند .
.
.
#برادرم ! در مقابل نامحرم ; همچون #ابراهیم_هادی و#عباس_لشکری باش .
.
.
#خواهرم ! در مقابل توطئه های #دشمن ; همچون #ناهید_فاتحی و#فوزیه_شیردل باش .
.
.
.

 

برچسب‌ها: تازه های خبر
[ چهار شنبه 29 دی 1395 ] [ 19:8 ] [ رضا ]

افسران - فضای مجازی و رهبری


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 18 دی 1395 ] [ 13:20 ] [ رضا ]

پرچم رژیم صهیونیستی بزودی

افسران - پرچم اسرائیل بزودی

 


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 18 دی 1395 ] [ 13:20 ] [ رضا ]

افسران - حیا واژه درحال فراموشی

 

 ‌#بسم_رب_المهدی 
.
.
.
۸ سال جنگیدند ... باتوپ ... تانک ... نارنجک...
.
دیدند شیعیان ایرانی قوی تراز این حرفان .
.
اومدن جنگی راه انداختند ارزان به نفع خودشون . اما #گران به نفع ما .
.
نامش #نرم است... 
.
"آرام .. بی سروصدا .. و #جذاب " 
.
خیلی ها را به #دام خودشان انداختند .
.
اما #مذهبی_ها را نه 
.
با خودشان گفتند تنها راه شکست بچه #حزب_اللهی_ها این است که #همرنگشان بشویم. 
#عقایدشان رو قبول کنیم .
.
آنگاه در قالب #مذهبی و #اسلام ; #گناه کردن را یادشان دهیم .
.
#حضرت_آقا کارشان را نام نهادن:" #اسلام_آمریکایی "
.
.
 آمدند .. بدون ذره ای شک در دل بچه مذهبی ها ، یادشان دادن که چگونه با ابزار #دینشان ، راحت #گناه کنن .
.
به دختران #زینت و #خودنمایی را در قالب #چادر یادشان دادن.
.
به پسران #لاتی_گری را درقالب #ریش و #چفیه یادشان دادن .
.
آن زمان #ارزش_چادر را خیلی ها میدانستند .
.
اما الان #عده_ای دانسته یا ندانسته #ارزش_چادر را به زیرسوال برده اند .
.
آن زمان #ارزش_چفیه را درک میکردند.
.
اما الان #عده_ای دانسته یا ندانسته وجه #چفیه را سیاه کرده اند .
.
.
#برادرم ! در مقابل نامحرم ; همچون #ابراهیم_هادی و#عباس_لشکری باش .
.
.
#خواهرم ! در مقابل توطئه های #دشمن ; همچون #ناهید_فاتحی و#فوزیه_شیردل باش .
.
.
 .

 

برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 18 دی 1395 ] [ 13:19 ] [ رضا ]

 

بحث و جدلها بین متحدین غربی و ایران بر سر برنامه اتمی ایران در ماههای اخیر باعث شده است تا گمانه زنی ها درباره یک حمله هوایی به رهبری آمریکا و یا اسراییل بر علیه ایران تقویت شود. اگر این چنین اتفاقی روی دهد ، هواپیماهای مهاجم بایستی بر یک سیستم دفاع هوایی یکپارچه ناهمخوان اما به سرعت در حال مدرن سازی غلبه کنند. سنجش توانایی های دفاعی و نظامی ایران در دوران پس از انقلاب به علت سیستم بسته اطلاعاتی ایران همواره امری دشوار بوده است. بنا بر دلایلی می توان اینگونه نظر داد که سیستم های راداری ایران و موشک های زمین به هوای آن بنا بر استانداردهای امروزی از رده خارج محسوب می شوند.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ یک شنبه 12 دی 1395 ] [ 21:0 ] [ رضا ]

toptoop.irعکس و متن از خدا

 

دنبال نشانه میگردم لحظه هایی که بی قرارم
اینکه بگویی:بنده جان صبور باش
اینکه بگویی:من همه ی حرفهایت را شنیده ام تمام بغضهایت را دیده ام ....من کمکت میکنم
و من آرام تر از همیشه به آسمان نگاهی میکنم و چشمکی میزنم میگویم:خداجانم باورت دارم
اصلا مگر غیر تو که را دارم؟!!مگر این مشکل به دست کسی غیر تو میتواند حل شود؟!
و جواب میدهم "نه" و میگویم"خداجان فقط خودت بهترین گشایش گری


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ یک شنبه 12 دی 1395 ] [ 20:55 ] [ رضا ]

عکس و متن از خدا


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ یک شنبه 12 دی 1395 ] [ 20:47 ] [ رضا ]

 

 امیر فرزاد اسماعیلی؛ فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌ الانبیاء(ص) جزئیات جدیدی از رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۷ را روایت کرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء اظهار داشت: در تاریخ ششم دی ماه، زمانی که در حال تست موشک‌ها و گسترش سامانه‌های پدافندی بودیم، دو هواپیمای مسافربری از مقصدهای فیلیپین و آلماتی قزاقستان به سمت دبی در حال پرواز بودند که دچار نقص و وضعیت اضطراری شدند.

وی ادامه داد: در همین حین، نیروهای پدافند هوایی که در حال برگزاری رزمایش بودند، به خاطر کمک به این دو پرواز، بخشی از توان خود را متوجه آن‌ها کردند و به آن‌ دو هواپیما کمک کردیم تا به سلامت به مقصدشان برسند و پس از پایان این مأموریت، مجدداً نیروها به برگزاری رزمایش پرداختند؛ بدون آنکه وقفه‌ای در آن ایجاد شود.

امیر اسماعیلی خاطرنشان کرد: آن روز، هوا به شدت بارانی و ابری بود اما با وجود این، ما به هر دو هواپیما کمک کردیم تا سالم به مقصد برسند.

برچسب‌ها: تازه های خبر
[ یک شنبه 12 دی 1395 ] [ 20:45 ] [ رضا ]

 

به گزارش میلیتاری نیوز به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، در اطلاعیه وزارت دفاع آمده است: فردی با نام م. ر. الف خود را فرزند یکی از سرداران شهید و دارای مدرک دکترای عمران و فارغ التحصیل دانشگاه امام حسین (ع) معرفی و در اوایل شهریور ماه سال گذشته با مراجعه به یکی از شرکت‌های اقماری وزارت دفاع ادعا می‌نماید در منطقه چشمه شور علی آباد قم مجری طرحی ملی با عنوان احداث سایتی چند منظوره می‌باشد. در این راستا متهم اقدام به اجاره دفتر کاری در خیابان ملاصدرا نموده و پس از نصب تابلویی تحت عنوان مدیریت طرح‌های ملی، مدیریت اجرایی پروژه‌های مناطق پنجگانه کشور شروع به فعالیت می‌نماید.


برچسب‌ها: تازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 11 دی 1395 ] [ 20:45 ] [ رضا ]

به گزارش گروه دفاع و امنیت میلیتاری نیوز، رادارهای دریایی به عنوان وسائل ناوبری، تعیین موقعیت شناورها نسبت به خطوط ساحلی و نیز رؤیت کشتی های دیگر به کار گرفته می شوند. در این رادارها امواج با استفاده از خاصیت های فیزیکی خاصی به جای طی مسیر مستقیم، روی سطح منتشر شده و در واقع مسیر انحنای سطح را می پیمایند. به همین دلیل امکان استفاده از آنها در مسافت های خارج از خط دید وجود دارد.

 

رادار افق ایرانی


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 11 دی 1395 ] [ 20:42 ] [ رضا ]

ساخت بزرگترین پهپاد قادر به حمل سرنشین

 

به گزارش میلیتاری نیوز، این شرکت چینی مدعی شده است که از پهپاد جدید می‌توان در تاکسی هوشمند و انتقال مصدومان به مراکز امدادی استفاده کرد.

پهپاد جدید به چهار بازوی متحرک مجهز شده که برای هر بازو دو موتور الکتریکی پرقدرت در نظر گرفته شده است.

با اینکه سازمان هوانوردی فدرال هیچ مجوزی برای پرواز نسل جدید پهپاد‌های سرنشین‌دار صادر نکرده است، اما شرکت سازنده مدعی شده است که اولین نمونه تجاری پهپاد با قابلیت حمل سرنشین تا سال آینده میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

اولین نمونه از نسل جدید پهپاد‌های قادر به حمل سرنشین با نام تجاری ۱۸۴ با قابلیت پرواز هوشمند در سالن تجهیزات هوایی نمایشگاه فناوری‌های جدید لاس‌وگاس رونمایی شده است.

شرکت سازنده مدعی شده که پهپاد جدید کاملا خودکار و هوشمند است و سرنشین آن تنها باید درون محفظه تعبیه شده بنشیند و از پرواز خودکار تا مقصد لذت ببرد.

هازی هو، مدیر شرکت سازنده پهباد ۱۸۴ در مورد موارد ایمنی لحاظ شده در پهپاد جدید اظهار کرد: با توجه به اهمیت کاربری و شرایط سخت اخذ مجوزهای لازم جهت پروازهای سرنشین‌دار از سازمان هوانوردی ایالات متحده، این پهپاد به کلیه سیستم‌های ایمنی و پشتیبانی مجهز شده و در سخت‌ترین شرایط مسافر درون کابین می‌تواند آن را با اهرم تعبیه شده کنترل کند.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ شنبه 11 دی 1395 ] [ 20:40 ] [ رضا ]

  اخبارعلمی,خبرهای  علمی,بینایی سنجی با تلفن هوشمند

 

یک شرکت آمریکایی برنامه موبایلی همراه تجهیزات ساده و قابل حمل برای بینایی سنجی ساخته است.

 به گزارش مهر به نقل از نیو اطلس، آزمایشگاه Smart Vision Labs  در نیویورک تجهیزات ساده و ارزان قیمتی برای بینایی سنجی به وسیله گوشی موبایل ساخته است که برخلاف تجهیزات مشابه در بازار، کاربر می تواند به طور مداوم از آن استفاده کند.

هدف از ساخت این دستگاه کمک به چشم پزشکان است زیرا با فراهم کردن تجهیزات با کیفیت با قیمتی اندک، هزینه های بینایی سنجی را می کاهد و دیگر نیازی به تجهیزات گرانقیمت نیست. همچنین می توان این دستگاه را در کشورهای در حال توسعه نیز استفاده کرد.

 برای استفاده از آن فقط کافی است دستگاه را به تلفن هوشمند متصل کرد. سپس باید در صفحه نمایش خط قرمز و سبز را همخوان کرد. همچنین به وسیله این دستگاه ساده می توان اختلالات بینایی مانند آستیگماتیسم و نزدیک بینی را نیز شناسایی کرد.


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 11 دی 1395 ] [ 20:38 ] [ رضا ]

افسران - ملت ایران سیلی بزرگی خواهد خورد اگر...


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ شنبه 11 دی 1395 ] [ 20:37 ] [ رضا ]

 به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش،امیر دریادار دکتر حبیب الله سیاری طی سخنانی گفت: سال 88 دشمنان انقلاب و نظام به فکر براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افتادند، فتنه گران داخلی با حمایت همه جانبه دشمنان خارجی تلاش بسیاری کردند تا ازاین موقعیت در جهت براندازی نظام بهره ببرند اما مردم آگاه ،هوشیار و همیشه در صحنه، با راهپیمایی 9 دی و با به رخ کشیدن بصیرت خود نشان دادند انقلاب اسلامی ایران چه پشتوانه عظیمی دارد.وی افزود: رخداد و واقعه عظیم نهم دی ماه نشان داد مردم ما هوشیار و آگاه هستند،مردم آگاه بودند که دشمن چه هدفی دارد و این یعنی همان بصیرت ،بصیرتی که طبق فرمایش مقام معظم رهبری قطب نمای حرکت مردم است.وی در ادامه گفت :در واقع قطب نما و چراغ راهنما وهدایت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری و ولایت است که مسیر انقلاب را روشن و نمایان می کند.وی خاطرنشان کرد:روز نهم دی ماه یوم الله است چون روزی است که مردم در صحنه گوشه ای از پیروزی حق بر باطل را نشان دادند، روز نهم دی ماه در واقع روز پیروزی حق بر باطل بود.وی در ادامه به تبیین شعار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران"راه ما راه حسین(ع)است"پرداخت و گفت: امام حسین(ع) با فریاد هیهات من الذله در مقابل دشمنان ایستاد، نیروی دریایی ارتش هم با انتخاب شعار "راه ما راه حسین(ع) است" اعلام می کند که برای دفاع از مرزهای آبی کشور در هر جایی که باشد زیر بار ظلم نمی رود و مردانه می ایستد و ماموریتش را انجام می دهد.


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 11 دی 1395 ] [ 20:36 ] [ رضا ]

افسران - هنوز بوی تو می آید از منازل ما...


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 11 دی 1395 ] [ 20:35 ] [ رضا ]

افسران - اللهم رب النور العظیم ورب الکرسی الرفیع....افسران - اللهم رب النور العظیم ورب الکرسی الرفیع....


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 11 دی 1395 ] [ 20:34 ] [ رضا ]

افسران - پاسخ حساب شده و دوراندیشانه :))


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 11 دی 1395 ] [ 20:33 ] [ رضا ]

افسران - ❤️اللهم عجل لولیک الفرج  ❤️


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ شنبه 11 دی 1395 ] [ 20:33 ] [ رضا ]

افسران - ذکر ورود به اینترنت !


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 11 دی 1395 ] [ 20:30 ] [ رضا ]

از سامانه «ترپوسفری» تا شلیک «پاتریوت ایرانی» در حوالی کریدور مشهور جهان

 

 

همچون سالهای گذشته، رزمایش مدافعان آسمان ولایت، امسال نیز توسط قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) برگزار شد و شلیک انواع سامانه های پدافندی بومی در کنار تمرین هماهنگی و مدیریت مشرتک یگانهای سپاه و ارتش، با موفقیت مرور شد.
 
با توجه به محدوده بزرگ برگزاری این رزمایش که در وسعتی معادل ۴۹۶ هزار کیلومتر مربع انجام شد (وسعتی بیشتر از برخی کشورهای بزرگ و پیشرفته اروپایی) و تمرین در بدترین شرایط آب و هوایی، آزمایش سامانه ها و مدیریت یگانهای پدافندی، از اهمیت خاصی برخوردار بود.
 
از سوی دیگر، این رزمایش در حساس ترین نقاط یعنی جنوب کشور برگزار شد و چندین کریدور بین المللی مهم و اصلی حرکت هواپیماهای مسافربری در آسمان این مناطق قرار دارند و شلیک موفقموشک های پدافندی برای انهدام اهداف هوایی، جز با مدیریت دقیق این پروازها و اطمینان از دقت و قابلیت سامانه های موشکی، امکان پذیر نخواهد بود.
 
همچون دیگر رزمایش ها و تمرین های نیروهای مسلح کشورمان، این رزمایش بزرگ پدافندی نیز شاهد بهره گیری و عملیاتی شدن چندین دستاورد و اتفاق خاص نظامی بود که جایگاه این تمرین را بالاتر و اهمیت آنرا بیشتر کرد.

برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ جمعه 10 دی 1395 ] [ 18:59 ] [ رضا ]

 

در آخرین مرحله از رزمایش مشترک مدافعان آسمان ولایت ۷ که در جنوب کشور در حال برگزاریست، قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) اقدام به انهدام یک فروند پهپاد هدف در منطقه عمومی رزمایش در بوشهر کرد.

در این عملیات یک فروند پهپاد هدف بر فراز نیروگاه بوشهر توسط سامانه پدافندی اسکای گارد مورد اصابت قرار گرفت و منهدم شد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ جمعه 10 دی 1395 ] [ 18:56 ] [ رضا ]

  اخبار علمی ,خبرهای  علمی ,برترین فناوری‌ها

 

سال 2016 یک سال استثنایی برای نوآوری در فناوری‌ها و همچنین برداشتن گام بلندی در زمینه‌هایی از قبیل هوش مصنوعی و واقعیت مجازی بوده است.

 به گزارش ایسنا، اسباب بازی‌ها و نرم افزارهایی که در سال گذشته توسعه یافتند به سرعت به بخش مهمی از زندگی روزمره افراد تبدیل شدند که در اینجا لیست مهم ترین و جالب‌ترین نوآوری‌های فناوری 2016 ارائه می‌شوند:


برچسب‌ها: تازه های خبر
ادامه مطلب
[ جمعه 10 دی 1395 ] [ 18:46 ] [ رضا ]

 

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی:

در رزمایش مدافعان آسمان ولایت 7 در بدترین شرایط جغرافیایی، بهترین بازدهی را داشتیم

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: ما در بدترین شرایط آب‌ و هوایی با بهترین سامانه‌ها توانستیم بهتر عملکرد را از خودمان نشان بدهیم.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 9 دی 1395 ] [ 19:12 ] [ رضا ]

 

جانشین فرمانده کل ارتش:

ایجاد بازدارندگی در دشمن، از برکات آمادگی نیروهای مسلح است

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: از مهمترین برکات آمادگی نیروهای مسلح، ایجاد اعتماد به نفس برای نیروها و امنیت روانی برای مردم است.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 9 دی 1395 ] [ 19:10 ] [ رضا ]

 

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان و هیئت همراه از بخش های مختلف پایگاه شهید یاسینی بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران  با حضور در پایگاه شهید یاسینی  بوشهر از بخش های مختلف این پایگاه بازدید نمود.
امیر پوردستان ضمن بازدید از قسمت های گروه نگهداری، بازآماد، جهاد خودکفایی، شبیه ساز های پروازی و مجموعه آب شیرین کن پایگاه شهید یاسینی، آمادگی رزمی و پشتیبانی  این پایگاه را مورد ارزیابی قرار داد. 


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ پنج شنبه 9 دی 1395 ] [ 19:8 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->